Název LXV je římským zápisem čísla 65 a vychází z klasického defenderu s krátkým rozvorem. Změn ale není mnoho. Zadní okna jsou zaslepená, vůz je vyveden v černé barvě, přičemž okolí světel je šedé. Kontrastní je i šedá střecha, automobil stojí na šestnáctipalcových kolech.

Uvnitř jsou nezbytná loga LXV, standardem jsou černá kožená sedadla. Nezbývá než věřit tiskové zprávě, protože fotografie vnitřku jubilejního defenderu zatím Land Rover nezveřejnil.

Land Rover Defender LXV (2013)

Land Rover Defender LXV (2013)

FOTO: Land Rover

Limitovaná edice přijde v přepočtu na 870 000 korun a dodává se výhradně s pravostranným řízením.

Oslava LR se koná na venkovském sídle Packington Estate blízko Solihullu, tedy v místech, kde se poprvé testovaly v letech 1947-1948 prototypy značky Land Rover. Na začátku historie této značky stála touha vytvořit vůz, který zdolá každý terén. První model Hue 166 se v sériové verzi představil v roce 1948.

Firemní legenda praví, že jeho základní tvary nakreslil konstruktér Maurice Wilks do písku. Zajímavostí je, že první prototyp měl volant uprostřed přístrojové desky.