Prodej automobilů neodráží jejich oblíbenost. Ne každý totiž má na své milované  Porsche nebo Ferrari a tak nakonec musí zamířit do jiného autosalonu, třeba Fiatu. Určitou, byť jistě ne dokonalou vypovídací hodnotu má počet fanoušků, které automobilky získají na svých facebookových profilech.

Malý počet příznivců může vězet jak v neatraktivním obsahu, tak i v horší image té které značky nebo zkrátka v nechuti části příznivců používat sociální síť. A přestože v zahraničí dominují žebříčku ponejvíce značky typu Porsche či Ferrari, na "českém" Facebooku spíše živoří.

Nejlépe, jak ve světovém porovnání, tak v českém, dopadlo BMW. Na českých stránkách má 92 013 příznivců, což je proti druhému Peugeotu náskok bezmála 42 tisíc. Některé tuzemské profily byly nedohledatelné (například Honda či Porsche), u Nissanu se udával počet celosvětový, takže do naší statistiky nešel zahrnout.

Profily na Facebooku - počty příznivců českých zastoupení
Alfa Romeo4082
Audi35 774
BMW92 013
Citroen6211
Dacia62
Fiat7758
Ford40 570
Hyundai38 604
Kia19 069
Mazda5803
Mercedes13 898
Mini28 170
Mitsubishi2856
Opel12 799
Peugeot50 906
Renault3467
Seat7426
Subaru14 309
Škoda Auto29 594
Toyota648
Volkswagen48 860
Volvo15 217
Zdroj: oficiální profily importérů, stav k 8. 4. 2013 15:00 hod.