O pohon se stará – pro AMG netradičně – pouze čtyřválec s přeplňováním. Motor však nedostatkem výkonu rozhodně trpět nebude, dvoulitrový motor s kompresním poměrem 8,6:1 a pracovním tlakem 1,8 baru totiž produkuje 360 koní (265 kW) při 6000 otáčkách a masivních 450 Nm dostupných při 2250 až 5000 otáčkách. Je důležité zmínit, že tento čtyřválec je mezi produkčními motory nejvýkonnější na světě.

Mercedes-Benz A45 AMG (2013)

Mercedes-Benz A45 AMG (2013)

FOTO: Mercedes-Benz

Nejmenší AMG model zvládne zrychlit z nuly na 100 km/h za 4,6 sekund, nejvyšší rychlost je elektronicky omezena při tradičních 250 km/h. Čtveřicí válců proteče v kombinovaném režimu 6,9 litru, v praxi to patrně při plném zatížení bude o pár litrů více.

Mercedes-Benz A45 AMG (2013)

Mercedes-Benz A45 AMG (2013)

FOTO: Mercedes-Benz

Výkon se přenáší na všechna čtyři kola prostřednictvím sedmistupňové automatické převodovky AMG Speed Shift DCT-7, manuální skříň žel nebude k dispozici. Elektronická stabilizace je vypínatelná ve třech úrovních.

Kotoučové brzdy najdete na všech čtyřech kolech, vpředu mají disky rozměr 350x32 mm, vzadu 330x22 mm. Základem jsou osmnáctipalcová kola (s pneumatikami 235/40), za příplatek budou v nabídce i devatenáctky (235/35).

Ceny zatím zveřejněny nebyly, světová premiéra proběhne příští měsíc v Ženevě.

Mercedes-Benz A45 AMG (2013)

Mercedes-Benz A45 AMG (2013)

FOTO: Mercedes-Benz