Prodej aut v šedé barvě za devět měsíců meziročně klesl o zhruba 700 na 24 483 vozů a jejich podíl se snížil o jeden procentní bod na 18,7 procenta. Na třetí příčce skončily červené vozy s poklesem rovněž o jeden procentní bod na 14,6 procenta. Následuje černá a modrá barva.

Bílá je nejoblíbenější barvou kupců u značek Volkswagen, Renault, Hyundai nebo Citroen. V prémiovém segmentu si bílé vozy oblíbili zákazníci BMW, naopak u Audi a Mercedesu dávají přednost černé. Vedoucí značka na trhu, Škoda, prodávala nejvíce aut v šedé barvě. Šedou škodovku si do září koupilo 11 909 zákazníků, což je o 5000 více než se rozhodlo pro černé nebo bílé provedení.

Pro supersporty Ferrari je charakteristická červená barva, ve které k tuzemským zákazníkům odjelo 25 z 38 letos prodaných vozů. Rolls-Royce prodal letos v Česku dva modré vozy a jeden červený. U Lamborghini byly dva ze tří vozů žluté a jeden oranžový.