Omlazení se týká pouze detailů, nic podstatného Audi neměnilo a ani nemuselo. Maska chladiče dostala leskle černě lakovanou mřížku a v případě desetiválcových verzí jsou příčky v masce chladiče zdobeny chromovanými horizontálními lamelami. Nárazník je nový, v otvorech pro přívod vzduchu jsou vždy tři příčky. V příplatkové výbavě je nově přední spoiler z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (pro R8 V10 standardně).

U všech variant jsou nyní součástí sériové výbavy světlomety LED. Do světlometů je integrována také funkce světel pro odbočování. Týká se to i zadních světel.

Audi R8 (facelift, 2012)

Audi R8 (facelift, 2012)

FOTO: Audi

Motory se montují ručně

Parametry ručně montovaných motorů jsou stejné jako u současné generace - V8 se zdvihovým objemem 4163 cm3 (430 k a 430 Nm) a V10 se zdvihovým objemem 5204 cm3 (525 k a 530 Nm).

Novým (prozatímním) vrcholným modelem je R8 V10 plus, jehož nejvyšší výkon je 404 kW (550 k) a maximální točivý moment 540 Nm. Stovku zvládne tento model za 3,5 sekundy a jede až 314 km/h. Vrcholná verze R8 GT u současné generace jela 317 km/h.

Audi R8 (facelift, 2012)

Audi R8 (facelift, 2012)

FOTO: Audi

Novinkou je i sedmistupňový automat (dosud šestistupňový), na výběr je i šestistupňový „manuál“ s otevřenou kulisou. Evropští zákazníci dostanou první přepracované R8 koncem letošního roku, cena pro český trh nebyla zatím stanovena. Světová premiéra bude koncem září na pařížském autosalonu.

Audi R8 (facelift, 2012)

Audi R8 (facelift, 2012)

FOTO: Audi