Nový model bude založen na tzv. Skyactiv Technology. O co jde? Základem je optimalizace spalovacího procesu, rekuperace energie a snižování hmotnosti. U benzínových motorů se využívá vysoký kompresní poměr (14,0:1), o 10 procent nižší hmotnost, o 30 procent snížené vnitřní tření.

Mazda6 (2012)

Mazda6 (2012)

FOTO: Mazda

U naftových motorů jde o proměnný zdvih výfukových ventilů, sekvenční přeplňování dvojicí turbodmychadel a rovněž o 10 procent nižší hmotnost než u srovnatelných „starých“ motorů od Mazdy.

Mazda6 (2012)

Mazda6 (2012)

FOTO: Mazda

Mazda6 se nejprve ukáže v karosářské verzi sedan, je však velmi pravděpodobné, že později dorazí i kombi (tak jako u stávající generace). Bližší informace o použité technice zatím japonská automobilka nezveřejnila. Ve světové premiéře se nový sedan ukáže na letošním moskevském autosalonu (29. srpen až 9. září).

Stávající generace modelu Mazda6

Stávající generace modelu Mazda6

FOTO: Mazda