V případě BMW i8 se jedná se o tzv. plug-in hybrid spojující elektromotor a spalovací motor. Poháněná jsou všechna čtyři kola - přední pomocí elektromotoru (je stejný jako u BMW i3 Concept). Zadní kola pohání přeplňovaný zážehový tříválec s výkonem 164 kW (220 k) a točivým momentem 300 Nm.

Výsledkem jsou na hybrid působivé parametry - nejvyšší rychlost 250 km/h a zrychlení 0-100 km/h za pět vteřin (kupé - 4,6 vteřiny). Je to kvůli tomu, že Spyder je o 150 kilogramů těžší než kupé - celkem otevřená verze váží 1630 kg.

BMW i8 Spyder (2012)

BMW i8 Spyder (2012)

FOTO: BMW

Kombinovaná spotřeba dosahuje rovných tří litrů (kupé má spotřebu 2,7 litru) na sto ujetých kilometrů. Na čistě elektrický pohon ujede automobil pouhých 35 km a plné nabití baterií trvá tři hodiny. Reálná spotřeba paliva při delších trasách tedy bude více, než kolik udává BMW z laboratorního měření.

BMW i8 Spyder (2012)

BMW i8 Spyder (2012)

FOTO: BMW

O sériové výrobě se zatím nahlas nehovoří, BMW dosud nezveřejnilo, na kterém autosalonu novinku představí. Vzhledem k tomu, že za dveřmi je autosalon v New Yorku, dá se předpokládat tato varianta.