Článek
V případě BMW i8 se jedná se o tzv. plug-in hybrid spojující elektromotor a spalovací motor. Poháněná jsou všechna čtyři kola - přední pomocí elektromotoru (je stejný jako u BMW i3 Concept). Zadní kola pohání přeplňovaný zážehový tříválec s výkonem 164 kW (220 k) a točivým momentem 300 Nm.
Výsledkem jsou na hybrid působivé parametry - nejvyšší rychlost 250 km/h a zrychlení 0-100 km/h za pět vteřin (kupé - 4,6 vteřiny). Je to kvůli tomu, že Spyder je o 150 kilogramů těžší než kupé - celkem otevřená verze váží 1630 kg.

BMW i8 Spyder (2012)
Kombinovaná spotřeba dosahuje rovných tří litrů (kupé má spotřebu 2,7 litru) na sto ujetých kilometrů. Na čistě elektrický pohon ujede automobil pouhých 35 km a plné nabití baterií trvá tři hodiny. Reálná spotřeba paliva při delších trasách tedy bude více, než kolik udává BMW z laboratorního měření.

BMW i8 Spyder (2012)
O sériové výrobě se zatím nahlas nehovoří, BMW dosud nezveřejnilo, na kterém autosalonu novinku představí. Vzhledem k tomu, že za dveřmi je autosalon v New Yorku, dá se předpokládat tato varianta.