Prodej Octavie, která zároveň dominuje ve střední třídě (ač správně spadá do nižší střední třídy), se v prvních dvou měsících roku meziročně zvýšil o téměř 11 procent na 4400 vozů. Prodej malé Fabie naopak o sedm procent klesl na 2138 aut. Celkovou třetí příčku obsadil terénní Yeti se stabilním odbytem 638 vozů.

Model Škody ve vyšší střední třídě Superb skončil čtvrtý (správně by měl být ve třídě střední), když mu poklesl prodej o třetinu na 607 aut. Na páté příčce skončil Hyundai i20 a následuje větší model stejné značky z moravských Nošovic pod označením i30.

Oblibu Škody dokládá i vítězství městského auta Citigo mezi minivozy a Roomsteru v kategorii velkoprostorových aut. Mezi sportovními vozy se nejlépe prodávalo BMW 3 Cabrio a v luxusní třídě BMW sedmičkové řady.

Podle SDA se meziročně příliš nezměnil podíl jednotlivých tříd. Stále vedou malé vozy s 23 procenty, což je o dvě procenta méně než před rokem. O dvě procenta naopak díky příchodu Škody Citigo posílil segment minivozů a obě kategorie dohromady tak udržely loňský podíl 27 procent. S 22 procenty na trhu následuje díky Octavii střední třída a dále terénní vozy s nárůstem o tři procenta na 15 procent.