Hlavní obsah

Ředitel Kie: Letošek pro nás bude rokem modelu Cee’d

Novinky, Martin Žemlička

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Kia patří mezi dravé značky, které se s každým rokem zlepšují v kvalitě a nyní již dovedou celkem zdatně konkurovat evropským automobilkám. Jaké plány má automobilka na příští roky, co se povedlo a co už ne? Na naše otázky odpovídal Vít Pěkný, generální ředitel Kia Motors Czech.

Článek

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce?

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce?

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel.

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel.

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok?

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok?

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok? Pro společnost Kia Motors Czech bude příští rok rokem modelu Cee’d. V květnu 2012 bychom chtěli začít prodávat jeho zcela nový model – pětidvéřové provedení hatchback – a od září ještě prostornější sporty wagon. Poté, co jsem vůz viděl několikrát při jízdě, se nebojím říci, že k ryze pragmatickým tvarům současného bestselleru přibydou výrazné emoce a silný sportovní duch. Zákazníci se mají na co těšit. Výstavní premiéru si nový cee’d odbude na mezinárodním autosalónu v Ženevě. Další model, který se určitě bude líbit, je dlouho avizovaná Kia Optima – sedan v tržním segmentu D. Ten by měl být v prodeji od března. Je to model, v jehož designu se umně snoubí manažerská limuzína se sportovním kupé.

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok? Pro společnost Kia Motors Czech bude příští rok rokem modelu Cee’d. V květnu 2012 bychom chtěli začít prodávat jeho zcela nový model – pětidvéřové provedení hatchback – a od září ještě prostornější sporty wagon. Poté, co jsem vůz viděl několikrát při jízdě, se nebojím říci, že k ryze pragmatickým tvarům současného bestselleru přibydou výrazné emoce a silný sportovní duch. Zákazníci se mají na co těšit. Výstavní premiéru si nový cee’d odbude na mezinárodním autosalónu v Ženevě. Další model, který se určitě bude líbit, je dlouho avizovaná Kia Optima – sedan v tržním segmentu D. Ten by měl být v prodeji od března. Je to model, v jehož designu se umně snoubí manažerská limuzína se sportovním kupé.

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok? Pro společnost Kia Motors Czech bude příští rok rokem modelu Cee’d. V květnu 2012 bychom chtěli začít prodávat jeho zcela nový model – pětidvéřové provedení hatchback – a od září ještě prostornější sporty wagon. Poté, co jsem vůz viděl několikrát při jízdě, se nebojím říci, že k ryze pragmatickým tvarům současného bestselleru přibydou výrazné emoce a silný sportovní duch. Zákazníci se mají na co těšit. Výstavní premiéru si nový cee’d odbude na mezinárodním autosalónu v Ženevě. Další model, který se určitě bude líbit, je dlouho avizovaná Kia Optima – sedan v tržním segmentu D. Ten by měl být v prodeji od března. Je to model, v jehož designu se umně snoubí manažerská limuzína se sportovním kupé. Jaké „zelené technologie“ Kia nabídne v příštích letech?

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok? Pro společnost Kia Motors Czech bude příští rok rokem modelu Cee’d. V květnu 2012 bychom chtěli začít prodávat jeho zcela nový model – pětidvéřové provedení hatchback – a od září ještě prostornější sporty wagon. Poté, co jsem vůz viděl několikrát při jízdě, se nebojím říci, že k ryze pragmatickým tvarům současného bestselleru přibydou výrazné emoce a silný sportovní duch. Zákazníci se mají na co těšit. Výstavní premiéru si nový cee’d odbude na mezinárodním autosalónu v Ženevě. Další model, který se určitě bude líbit, je dlouho avizovaná Kia Optima – sedan v tržním segmentu D. Ten by měl být v prodeji od března. Je to model, v jehož designu se umně snoubí manažerská limuzína se sportovním kupé. Jaké „zelené technologie“ Kia nabídne v příštích letech?

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok? Pro společnost Kia Motors Czech bude příští rok rokem modelu Cee’d. V květnu 2012 bychom chtěli začít prodávat jeho zcela nový model – pětidvéřové provedení hatchback – a od září ještě prostornější sporty wagon. Poté, co jsem vůz viděl několikrát při jízdě, se nebojím říci, že k ryze pragmatickým tvarům současného bestselleru přibydou výrazné emoce a silný sportovní duch. Zákazníci se mají na co těšit. Výstavní premiéru si nový cee’d odbude na mezinárodním autosalónu v Ženevě. Další model, který se určitě bude líbit, je dlouho avizovaná Kia Optima – sedan v tržním segmentu D. Ten by měl být v prodeji od března. Je to model, v jehož designu se umně snoubí manažerská limuzína se sportovním kupé. Jaké „zelené technologie“ Kia nabídne v příštích letech? Kia v současné době nabízí prakticky do všech svých modelů paket eco dynamics, jehož součástí jsou všechny pokrokové systémy omezující emise standardních spalovacích motorů (např. ISG). S ohledem na český přístup k životnímu prostředí o něj ale zákazníci příliš nejeví zájem a raději investují takto ušetřené prostředky do lepších kol nebo střešních systémů. Model Kia Optima bude příští rok k dispozici v provedení hybrid (mild hybrid, kombinace benzínového motoru 2,4 l a elektromotoru). Stejné provedení technicky existují pro modely Cee’d a Sorento, jejich výroba ale bude zahájena jen na základě seriózní poptávky trhu. Rovněž existují reálné koncepty Kia Sportage FCEV (pohon palivovými články) a Venga electric (plně elektrický pohon). Vrátíme-li se ale zpět do reality, máme i picanto na LPG (zástavba přímo z výroby). Je škoda, že ostatní oblasti dopravy nebo průmyslu nemají tak přísné limity. Ať se někdo podívá na lodě, vlaky, letadla – to bude překvapení, jaký potenciál ke zlepšení se tam skrývá.

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok? Pro společnost Kia Motors Czech bude příští rok rokem modelu Cee’d. V květnu 2012 bychom chtěli začít prodávat jeho zcela nový model – pětidvéřové provedení hatchback – a od září ještě prostornější sporty wagon. Poté, co jsem vůz viděl několikrát při jízdě, se nebojím říci, že k ryze pragmatickým tvarům současného bestselleru přibydou výrazné emoce a silný sportovní duch. Zákazníci se mají na co těšit. Výstavní premiéru si nový cee’d odbude na mezinárodním autosalónu v Ženevě. Další model, který se určitě bude líbit, je dlouho avizovaná Kia Optima – sedan v tržním segmentu D. Ten by měl být v prodeji od března. Je to model, v jehož designu se umně snoubí manažerská limuzína se sportovním kupé. Jaké „zelené technologie“ Kia nabídne v příštích letech? Kia v současné době nabízí prakticky do všech svých modelů paket eco dynamics, jehož součástí jsou všechny pokrokové systémy omezující emise standardních spalovacích motorů (např. ISG). S ohledem na český přístup k životnímu prostředí o něj ale zákazníci příliš nejeví zájem a raději investují takto ušetřené prostředky do lepších kol nebo střešních systémů. Model Kia Optima bude příští rok k dispozici v provedení hybrid (mild hybrid, kombinace benzínového motoru 2,4 l a elektromotoru). Stejné provedení technicky existují pro modely Cee’d a Sorento, jejich výroba ale bude zahájena jen na základě seriózní poptávky trhu. Rovněž existují reálné koncepty Kia Sportage FCEV (pohon palivovými články) a Venga electric (plně elektrický pohon). Vrátíme-li se ale zpět do reality, máme i picanto na LPG (zástavba přímo z výroby). Je škoda, že ostatní oblasti dopravy nebo průmyslu nemají tak přísné limity. Ať se někdo podívá na lodě, vlaky, letadla – to bude překvapení, jaký potenciál ke zlepšení se tam skrývá.

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok? Pro společnost Kia Motors Czech bude příští rok rokem modelu Cee’d. V květnu 2012 bychom chtěli začít prodávat jeho zcela nový model – pětidvéřové provedení hatchback – a od září ještě prostornější sporty wagon. Poté, co jsem vůz viděl několikrát při jízdě, se nebojím říci, že k ryze pragmatickým tvarům současného bestselleru přibydou výrazné emoce a silný sportovní duch. Zákazníci se mají na co těšit. Výstavní premiéru si nový cee’d odbude na mezinárodním autosalónu v Ženevě. Další model, který se určitě bude líbit, je dlouho avizovaná Kia Optima – sedan v tržním segmentu D. Ten by měl být v prodeji od března. Je to model, v jehož designu se umně snoubí manažerská limuzína se sportovním kupé. Jaké „zelené technologie“ Kia nabídne v příštích letech? Kia v současné době nabízí prakticky do všech svých modelů paket eco dynamics, jehož součástí jsou všechny pokrokové systémy omezující emise standardních spalovacích motorů (např. ISG). S ohledem na český přístup k životnímu prostředí o něj ale zákazníci příliš nejeví zájem a raději investují takto ušetřené prostředky do lepších kol nebo střešních systémů. Model Kia Optima bude příští rok k dispozici v provedení hybrid (mild hybrid, kombinace benzínového motoru 2,4 l a elektromotoru). Stejné provedení technicky existují pro modely Cee’d a Sorento, jejich výroba ale bude zahájena jen na základě seriózní poptávky trhu. Rovněž existují reálné koncepty Kia Sportage FCEV (pohon palivovými články) a Venga electric (plně elektrický pohon). Vrátíme-li se ale zpět do reality, máme i picanto na LPG (zástavba přímo z výroby). Je škoda, že ostatní oblasti dopravy nebo průmyslu nemají tak přísné limity. Ať se někdo podívá na lodě, vlaky, letadla – to bude překvapení, jaký potenciál ke zlepšení se tam skrývá. Od prvního listopadu 2011 je povinný protismykový elektronický systém ESP. Jaký na to máte názor a jak se to promítne do ceny vozů Kia?

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok? Pro společnost Kia Motors Czech bude příští rok rokem modelu Cee’d. V květnu 2012 bychom chtěli začít prodávat jeho zcela nový model – pětidvéřové provedení hatchback – a od září ještě prostornější sporty wagon. Poté, co jsem vůz viděl několikrát při jízdě, se nebojím říci, že k ryze pragmatickým tvarům současného bestselleru přibydou výrazné emoce a silný sportovní duch. Zákazníci se mají na co těšit. Výstavní premiéru si nový cee’d odbude na mezinárodním autosalónu v Ženevě. Další model, který se určitě bude líbit, je dlouho avizovaná Kia Optima – sedan v tržním segmentu D. Ten by měl být v prodeji od března. Je to model, v jehož designu se umně snoubí manažerská limuzína se sportovním kupé. Jaké „zelené technologie“ Kia nabídne v příštích letech? Kia v současné době nabízí prakticky do všech svých modelů paket eco dynamics, jehož součástí jsou všechny pokrokové systémy omezující emise standardních spalovacích motorů (např. ISG). S ohledem na český přístup k životnímu prostředí o něj ale zákazníci příliš nejeví zájem a raději investují takto ušetřené prostředky do lepších kol nebo střešních systémů. Model Kia Optima bude příští rok k dispozici v provedení hybrid (mild hybrid, kombinace benzínového motoru 2,4 l a elektromotoru). Stejné provedení technicky existují pro modely Cee’d a Sorento, jejich výroba ale bude zahájena jen na základě seriózní poptávky trhu. Rovněž existují reálné koncepty Kia Sportage FCEV (pohon palivovými články) a Venga electric (plně elektrický pohon). Vrátíme-li se ale zpět do reality, máme i picanto na LPG (zástavba přímo z výroby). Je škoda, že ostatní oblasti dopravy nebo průmyslu nemají tak přísné limity. Ať se někdo podívá na lodě, vlaky, letadla – to bude překvapení, jaký potenciál ke zlepšení se tam skrývá. Od prvního listopadu 2011 je povinný protismykový elektronický systém ESP. Jaký na to máte názor a jak se to promítne do ceny vozů Kia?

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok? Pro společnost Kia Motors Czech bude příští rok rokem modelu Cee’d. V květnu 2012 bychom chtěli začít prodávat jeho zcela nový model – pětidvéřové provedení hatchback – a od září ještě prostornější sporty wagon. Poté, co jsem vůz viděl několikrát při jízdě, se nebojím říci, že k ryze pragmatickým tvarům současného bestselleru přibydou výrazné emoce a silný sportovní duch. Zákazníci se mají na co těšit. Výstavní premiéru si nový cee’d odbude na mezinárodním autosalónu v Ženevě. Další model, který se určitě bude líbit, je dlouho avizovaná Kia Optima – sedan v tržním segmentu D. Ten by měl být v prodeji od března. Je to model, v jehož designu se umně snoubí manažerská limuzína se sportovním kupé. Jaké „zelené technologie“ Kia nabídne v příštích letech? Kia v současné době nabízí prakticky do všech svých modelů paket eco dynamics, jehož součástí jsou všechny pokrokové systémy omezující emise standardních spalovacích motorů (např. ISG). S ohledem na český přístup k životnímu prostředí o něj ale zákazníci příliš nejeví zájem a raději investují takto ušetřené prostředky do lepších kol nebo střešních systémů. Model Kia Optima bude příští rok k dispozici v provedení hybrid (mild hybrid, kombinace benzínového motoru 2,4 l a elektromotoru). Stejné provedení technicky existují pro modely Cee’d a Sorento, jejich výroba ale bude zahájena jen na základě seriózní poptávky trhu. Rovněž existují reálné koncepty Kia Sportage FCEV (pohon palivovými články) a Venga electric (plně elektrický pohon). Vrátíme-li se ale zpět do reality, máme i picanto na LPG (zástavba přímo z výroby). Je škoda, že ostatní oblasti dopravy nebo průmyslu nemají tak přísné limity. Ať se někdo podívá na lodě, vlaky, letadla – to bude překvapení, jaký potenciál ke zlepšení se tam skrývá. Od prvního listopadu 2011 je povinný protismykový elektronický systém ESP. Jaký na to máte názor a jak se to promítne do ceny vozů Kia? Nejprve upřesním pro naše zákazníky – ESP je povinné pro nově schvalované vozy od prvního listopadu 2011. Jako povinná výbava u nově registrovaných vozů však bude vyžadováno až od první ledna 2014. ESP je prvek, který by neměl chybět ve výbavě moderního automobilu. Značka Kia jej v rámci výbavy nabízí do všech svých modelů. Je chyba, že český zákazník většinou preferuje cenu před bezpečností svojí a svých blízkých. Doufejme, že trhem požadovaný objem stlačí cenu ze současných asi 10 000 korun ještě dolů. Předpokládám, že to bude stejný průběh, jako před několika málo lety s ABS, které dnes všichni považují za absolutní samozřejmost.

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok? Pro společnost Kia Motors Czech bude příští rok rokem modelu Cee’d. V květnu 2012 bychom chtěli začít prodávat jeho zcela nový model – pětidvéřové provedení hatchback – a od září ještě prostornější sporty wagon. Poté, co jsem vůz viděl několikrát při jízdě, se nebojím říci, že k ryze pragmatickým tvarům současného bestselleru přibydou výrazné emoce a silný sportovní duch. Zákazníci se mají na co těšit. Výstavní premiéru si nový cee’d odbude na mezinárodním autosalónu v Ženevě. Další model, který se určitě bude líbit, je dlouho avizovaná Kia Optima – sedan v tržním segmentu D. Ten by měl být v prodeji od března. Je to model, v jehož designu se umně snoubí manažerská limuzína se sportovním kupé. Jaké „zelené technologie“ Kia nabídne v příštích letech? Kia v současné době nabízí prakticky do všech svých modelů paket eco dynamics, jehož součástí jsou všechny pokrokové systémy omezující emise standardních spalovacích motorů (např. ISG). S ohledem na český přístup k životnímu prostředí o něj ale zákazníci příliš nejeví zájem a raději investují takto ušetřené prostředky do lepších kol nebo střešních systémů. Model Kia Optima bude příští rok k dispozici v provedení hybrid (mild hybrid, kombinace benzínového motoru 2,4 l a elektromotoru). Stejné provedení technicky existují pro modely Cee’d a Sorento, jejich výroba ale bude zahájena jen na základě seriózní poptávky trhu. Rovněž existují reálné koncepty Kia Sportage FCEV (pohon palivovými články) a Venga electric (plně elektrický pohon). Vrátíme-li se ale zpět do reality, máme i picanto na LPG (zástavba přímo z výroby). Je škoda, že ostatní oblasti dopravy nebo průmyslu nemají tak přísné limity. Ať se někdo podívá na lodě, vlaky, letadla – to bude překvapení, jaký potenciál ke zlepšení se tam skrývá. Od prvního listopadu 2011 je povinný protismykový elektronický systém ESP. Jaký na to máte názor a jak se to promítne do ceny vozů Kia? Nejprve upřesním pro naše zákazníky – ESP je povinné pro nově schvalované vozy od prvního listopadu 2011. Jako povinná výbava u nově registrovaných vozů však bude vyžadováno až od první ledna 2014. ESP je prvek, který by neměl chybět ve výbavě moderního automobilu. Značka Kia jej v rámci výbavy nabízí do všech svých modelů. Je chyba, že český zákazník většinou preferuje cenu před bezpečností svojí a svých blízkých. Doufejme, že trhem požadovaný objem stlačí cenu ze současných asi 10 000 korun ještě dolů. Předpokládám, že to bude stejný průběh, jako před několika málo lety s ABS, které dnes všichni považují za absolutní samozřejmost.

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok? Pro společnost Kia Motors Czech bude příští rok rokem modelu Cee’d. V květnu 2012 bychom chtěli začít prodávat jeho zcela nový model – pětidvéřové provedení hatchback – a od září ještě prostornější sporty wagon. Poté, co jsem vůz viděl několikrát při jízdě, se nebojím říci, že k ryze pragmatickým tvarům současného bestselleru přibydou výrazné emoce a silný sportovní duch. Zákazníci se mají na co těšit. Výstavní premiéru si nový cee’d odbude na mezinárodním autosalónu v Ženevě. Další model, který se určitě bude líbit, je dlouho avizovaná Kia Optima – sedan v tržním segmentu D. Ten by měl být v prodeji od března. Je to model, v jehož designu se umně snoubí manažerská limuzína se sportovním kupé. Jaké „zelené technologie“ Kia nabídne v příštích letech? Kia v současné době nabízí prakticky do všech svých modelů paket eco dynamics, jehož součástí jsou všechny pokrokové systémy omezující emise standardních spalovacích motorů (např. ISG). S ohledem na český přístup k životnímu prostředí o něj ale zákazníci příliš nejeví zájem a raději investují takto ušetřené prostředky do lepších kol nebo střešních systémů. Model Kia Optima bude příští rok k dispozici v provedení hybrid (mild hybrid, kombinace benzínového motoru 2,4 l a elektromotoru). Stejné provedení technicky existují pro modely Cee’d a Sorento, jejich výroba ale bude zahájena jen na základě seriózní poptávky trhu. Rovněž existují reálné koncepty Kia Sportage FCEV (pohon palivovými články) a Venga electric (plně elektrický pohon). Vrátíme-li se ale zpět do reality, máme i picanto na LPG (zástavba přímo z výroby). Je škoda, že ostatní oblasti dopravy nebo průmyslu nemají tak přísné limity. Ať se někdo podívá na lodě, vlaky, letadla – to bude překvapení, jaký potenciál ke zlepšení se tam skrývá. Od prvního listopadu 2011 je povinný protismykový elektronický systém ESP. Jaký na to máte názor a jak se to promítne do ceny vozů Kia? Nejprve upřesním pro naše zákazníky – ESP je povinné pro nově schvalované vozy od prvního listopadu 2011. Jako povinná výbava u nově registrovaných vozů však bude vyžadováno až od první ledna 2014. ESP je prvek, který by neměl chybět ve výbavě moderního automobilu. Značka Kia jej v rámci výbavy nabízí do všech svých modelů. Je chyba, že český zákazník většinou preferuje cenu před bezpečností svojí a svých blízkých. Doufejme, že trhem požadovaný objem stlačí cenu ze současných asi 10 000 korun ještě dolů. Předpokládám, že to bude stejný průběh, jako před několika málo lety s ABS, které dnes všichni považují za absolutní samozřejmost. Jaký je typický zákazník značky Kia a jaký byl před deseti lety?

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok? Pro společnost Kia Motors Czech bude příští rok rokem modelu Cee’d. V květnu 2012 bychom chtěli začít prodávat jeho zcela nový model – pětidvéřové provedení hatchback – a od září ještě prostornější sporty wagon. Poté, co jsem vůz viděl několikrát při jízdě, se nebojím říci, že k ryze pragmatickým tvarům současného bestselleru přibydou výrazné emoce a silný sportovní duch. Zákazníci se mají na co těšit. Výstavní premiéru si nový cee’d odbude na mezinárodním autosalónu v Ženevě. Další model, který se určitě bude líbit, je dlouho avizovaná Kia Optima – sedan v tržním segmentu D. Ten by měl být v prodeji od března. Je to model, v jehož designu se umně snoubí manažerská limuzína se sportovním kupé. Jaké „zelené technologie“ Kia nabídne v příštích letech? Kia v současné době nabízí prakticky do všech svých modelů paket eco dynamics, jehož součástí jsou všechny pokrokové systémy omezující emise standardních spalovacích motorů (např. ISG). S ohledem na český přístup k životnímu prostředí o něj ale zákazníci příliš nejeví zájem a raději investují takto ušetřené prostředky do lepších kol nebo střešních systémů. Model Kia Optima bude příští rok k dispozici v provedení hybrid (mild hybrid, kombinace benzínového motoru 2,4 l a elektromotoru). Stejné provedení technicky existují pro modely Cee’d a Sorento, jejich výroba ale bude zahájena jen na základě seriózní poptávky trhu. Rovněž existují reálné koncepty Kia Sportage FCEV (pohon palivovými články) a Venga electric (plně elektrický pohon). Vrátíme-li se ale zpět do reality, máme i picanto na LPG (zástavba přímo z výroby). Je škoda, že ostatní oblasti dopravy nebo průmyslu nemají tak přísné limity. Ať se někdo podívá na lodě, vlaky, letadla – to bude překvapení, jaký potenciál ke zlepšení se tam skrývá. Od prvního listopadu 2011 je povinný protismykový elektronický systém ESP. Jaký na to máte názor a jak se to promítne do ceny vozů Kia? Nejprve upřesním pro naše zákazníky – ESP je povinné pro nově schvalované vozy od prvního listopadu 2011. Jako povinná výbava u nově registrovaných vozů však bude vyžadováno až od první ledna 2014. ESP je prvek, který by neměl chybět ve výbavě moderního automobilu. Značka Kia jej v rámci výbavy nabízí do všech svých modelů. Je chyba, že český zákazník většinou preferuje cenu před bezpečností svojí a svých blízkých. Doufejme, že trhem požadovaný objem stlačí cenu ze současných asi 10 000 korun ještě dolů. Předpokládám, že to bude stejný průběh, jako před několika málo lety s ABS, které dnes všichni považují za absolutní samozřejmost. Jaký je typický zákazník značky Kia a jaký byl před deseti lety?

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok? Pro společnost Kia Motors Czech bude příští rok rokem modelu Cee’d. V květnu 2012 bychom chtěli začít prodávat jeho zcela nový model – pětidvéřové provedení hatchback – a od září ještě prostornější sporty wagon. Poté, co jsem vůz viděl několikrát při jízdě, se nebojím říci, že k ryze pragmatickým tvarům současného bestselleru přibydou výrazné emoce a silný sportovní duch. Zákazníci se mají na co těšit. Výstavní premiéru si nový cee’d odbude na mezinárodním autosalónu v Ženevě. Další model, který se určitě bude líbit, je dlouho avizovaná Kia Optima – sedan v tržním segmentu D. Ten by měl být v prodeji od března. Je to model, v jehož designu se umně snoubí manažerská limuzína se sportovním kupé. Jaké „zelené technologie“ Kia nabídne v příštích letech? Kia v současné době nabízí prakticky do všech svých modelů paket eco dynamics, jehož součástí jsou všechny pokrokové systémy omezující emise standardních spalovacích motorů (např. ISG). S ohledem na český přístup k životnímu prostředí o něj ale zákazníci příliš nejeví zájem a raději investují takto ušetřené prostředky do lepších kol nebo střešních systémů. Model Kia Optima bude příští rok k dispozici v provedení hybrid (mild hybrid, kombinace benzínového motoru 2,4 l a elektromotoru). Stejné provedení technicky existují pro modely Cee’d a Sorento, jejich výroba ale bude zahájena jen na základě seriózní poptávky trhu. Rovněž existují reálné koncepty Kia Sportage FCEV (pohon palivovými články) a Venga electric (plně elektrický pohon). Vrátíme-li se ale zpět do reality, máme i picanto na LPG (zástavba přímo z výroby). Je škoda, že ostatní oblasti dopravy nebo průmyslu nemají tak přísné limity. Ať se někdo podívá na lodě, vlaky, letadla – to bude překvapení, jaký potenciál ke zlepšení se tam skrývá. Od prvního listopadu 2011 je povinný protismykový elektronický systém ESP. Jaký na to máte názor a jak se to promítne do ceny vozů Kia? Nejprve upřesním pro naše zákazníky – ESP je povinné pro nově schvalované vozy od prvního listopadu 2011. Jako povinná výbava u nově registrovaných vozů však bude vyžadováno až od první ledna 2014. ESP je prvek, který by neměl chybět ve výbavě moderního automobilu. Značka Kia jej v rámci výbavy nabízí do všech svých modelů. Je chyba, že český zákazník většinou preferuje cenu před bezpečností svojí a svých blízkých. Doufejme, že trhem požadovaný objem stlačí cenu ze současných asi 10 000 korun ještě dolů. Předpokládám, že to bude stejný průběh, jako před několika málo lety s ABS, které dnes všichni považují za absolutní samozřejmost. Jaký je typický zákazník značky Kia a jaký byl před deseti lety? Kia dnes nabízí design, kvalitu, bezpečnost a dlouhou záruku. To jsou velmi atraktivní atributy všech našich vozů. Kia má dnes automobily pro ty, kteří se nebojí novinek a mají chuť zkusit něco nového a netradičního, a nechtějí zapadnout v šedi našich silnic s vozem, který má téměř každý druhý. Kia má ambice být mírně provokativní a atraktivní pro všechny věkové skupiny. Dnes již rozhodně nepatří na trhu k nějakým nízkorozpočtovým řešením, k čemuž v minulosti poměrně často docházelo.

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok? Pro společnost Kia Motors Czech bude příští rok rokem modelu Cee’d. V květnu 2012 bychom chtěli začít prodávat jeho zcela nový model – pětidvéřové provedení hatchback – a od září ještě prostornější sporty wagon. Poté, co jsem vůz viděl několikrát při jízdě, se nebojím říci, že k ryze pragmatickým tvarům současného bestselleru přibydou výrazné emoce a silný sportovní duch. Zákazníci se mají na co těšit. Výstavní premiéru si nový cee’d odbude na mezinárodním autosalónu v Ženevě. Další model, který se určitě bude líbit, je dlouho avizovaná Kia Optima – sedan v tržním segmentu D. Ten by měl být v prodeji od března. Je to model, v jehož designu se umně snoubí manažerská limuzína se sportovním kupé. Jaké „zelené technologie“ Kia nabídne v příštích letech? Kia v současné době nabízí prakticky do všech svých modelů paket eco dynamics, jehož součástí jsou všechny pokrokové systémy omezující emise standardních spalovacích motorů (např. ISG). S ohledem na český přístup k životnímu prostředí o něj ale zákazníci příliš nejeví zájem a raději investují takto ušetřené prostředky do lepších kol nebo střešních systémů. Model Kia Optima bude příští rok k dispozici v provedení hybrid (mild hybrid, kombinace benzínového motoru 2,4 l a elektromotoru). Stejné provedení technicky existují pro modely Cee’d a Sorento, jejich výroba ale bude zahájena jen na základě seriózní poptávky trhu. Rovněž existují reálné koncepty Kia Sportage FCEV (pohon palivovými články) a Venga electric (plně elektrický pohon). Vrátíme-li se ale zpět do reality, máme i picanto na LPG (zástavba přímo z výroby). Je škoda, že ostatní oblasti dopravy nebo průmyslu nemají tak přísné limity. Ať se někdo podívá na lodě, vlaky, letadla – to bude překvapení, jaký potenciál ke zlepšení se tam skrývá. Od prvního listopadu 2011 je povinný protismykový elektronický systém ESP. Jaký na to máte názor a jak se to promítne do ceny vozů Kia? Nejprve upřesním pro naše zákazníky – ESP je povinné pro nově schvalované vozy od prvního listopadu 2011. Jako povinná výbava u nově registrovaných vozů však bude vyžadováno až od první ledna 2014. ESP je prvek, který by neměl chybět ve výbavě moderního automobilu. Značka Kia jej v rámci výbavy nabízí do všech svých modelů. Je chyba, že český zákazník většinou preferuje cenu před bezpečností svojí a svých blízkých. Doufejme, že trhem požadovaný objem stlačí cenu ze současných asi 10 000 korun ještě dolů. Předpokládám, že to bude stejný průběh, jako před několika málo lety s ABS, které dnes všichni považují za absolutní samozřejmost. Jaký je typický zákazník značky Kia a jaký byl před deseti lety? Kia dnes nabízí design, kvalitu, bezpečnost a dlouhou záruku. To jsou velmi atraktivní atributy všech našich vozů. Kia má dnes automobily pro ty, kteří se nebojí novinek a mají chuť zkusit něco nového a netradičního, a nechtějí zapadnout v šedi našich silnic s vozem, který má téměř každý druhý. Kia má ambice být mírně provokativní a atraktivní pro všechny věkové skupiny. Dnes již rozhodně nepatří na trhu k nějakým nízkorozpočtovým řešením, k čemuž v minulosti poměrně často docházelo.

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok? Pro společnost Kia Motors Czech bude příští rok rokem modelu Cee’d. V květnu 2012 bychom chtěli začít prodávat jeho zcela nový model – pětidvéřové provedení hatchback – a od září ještě prostornější sporty wagon. Poté, co jsem vůz viděl několikrát při jízdě, se nebojím říci, že k ryze pragmatickým tvarům současného bestselleru přibydou výrazné emoce a silný sportovní duch. Zákazníci se mají na co těšit. Výstavní premiéru si nový cee’d odbude na mezinárodním autosalónu v Ženevě. Další model, který se určitě bude líbit, je dlouho avizovaná Kia Optima – sedan v tržním segmentu D. Ten by měl být v prodeji od března. Je to model, v jehož designu se umně snoubí manažerská limuzína se sportovním kupé. Jaké „zelené technologie“ Kia nabídne v příštích letech? Kia v současné době nabízí prakticky do všech svých modelů paket eco dynamics, jehož součástí jsou všechny pokrokové systémy omezující emise standardních spalovacích motorů (např. ISG). S ohledem na český přístup k životnímu prostředí o něj ale zákazníci příliš nejeví zájem a raději investují takto ušetřené prostředky do lepších kol nebo střešních systémů. Model Kia Optima bude příští rok k dispozici v provedení hybrid (mild hybrid, kombinace benzínového motoru 2,4 l a elektromotoru). Stejné provedení technicky existují pro modely Cee’d a Sorento, jejich výroba ale bude zahájena jen na základě seriózní poptávky trhu. Rovněž existují reálné koncepty Kia Sportage FCEV (pohon palivovými články) a Venga electric (plně elektrický pohon). Vrátíme-li se ale zpět do reality, máme i picanto na LPG (zástavba přímo z výroby). Je škoda, že ostatní oblasti dopravy nebo průmyslu nemají tak přísné limity. Ať se někdo podívá na lodě, vlaky, letadla – to bude překvapení, jaký potenciál ke zlepšení se tam skrývá. Od prvního listopadu 2011 je povinný protismykový elektronický systém ESP. Jaký na to máte názor a jak se to promítne do ceny vozů Kia? Nejprve upřesním pro naše zákazníky – ESP je povinné pro nově schvalované vozy od prvního listopadu 2011. Jako povinná výbava u nově registrovaných vozů však bude vyžadováno až od první ledna 2014. ESP je prvek, který by neměl chybět ve výbavě moderního automobilu. Značka Kia jej v rámci výbavy nabízí do všech svých modelů. Je chyba, že český zákazník většinou preferuje cenu před bezpečností svojí a svých blízkých. Doufejme, že trhem požadovaný objem stlačí cenu ze současných asi 10 000 korun ještě dolů. Předpokládám, že to bude stejný průběh, jako před několika málo lety s ABS, které dnes všichni považují za absolutní samozřejmost. Jaký je typický zákazník značky Kia a jaký byl před deseti lety? Kia dnes nabízí design, kvalitu, bezpečnost a dlouhou záruku. To jsou velmi atraktivní atributy všech našich vozů. Kia má dnes automobily pro ty, kteří se nebojí novinek a mají chuť zkusit něco nového a netradičního, a nechtějí zapadnout v šedi našich silnic s vozem, který má téměř každý druhý. Kia má ambice být mírně provokativní a atraktivní pro všechny věkové skupiny. Dnes již rozhodně nepatří na trhu k nějakým nízkorozpočtovým řešením, k čemuž v minulosti poměrně často docházelo. Kia stále nemá image výjimečného auta. Chcete to v příštích letech změnit? Jaký image by vlastně měla mít auta s logem Kia?

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok? Pro společnost Kia Motors Czech bude příští rok rokem modelu Cee’d. V květnu 2012 bychom chtěli začít prodávat jeho zcela nový model – pětidvéřové provedení hatchback – a od září ještě prostornější sporty wagon. Poté, co jsem vůz viděl několikrát při jízdě, se nebojím říci, že k ryze pragmatickým tvarům současného bestselleru přibydou výrazné emoce a silný sportovní duch. Zákazníci se mají na co těšit. Výstavní premiéru si nový cee’d odbude na mezinárodním autosalónu v Ženevě. Další model, který se určitě bude líbit, je dlouho avizovaná Kia Optima – sedan v tržním segmentu D. Ten by měl být v prodeji od března. Je to model, v jehož designu se umně snoubí manažerská limuzína se sportovním kupé. Jaké „zelené technologie“ Kia nabídne v příštích letech? Kia v současné době nabízí prakticky do všech svých modelů paket eco dynamics, jehož součástí jsou všechny pokrokové systémy omezující emise standardních spalovacích motorů (např. ISG). S ohledem na český přístup k životnímu prostředí o něj ale zákazníci příliš nejeví zájem a raději investují takto ušetřené prostředky do lepších kol nebo střešních systémů. Model Kia Optima bude příští rok k dispozici v provedení hybrid (mild hybrid, kombinace benzínového motoru 2,4 l a elektromotoru). Stejné provedení technicky existují pro modely Cee’d a Sorento, jejich výroba ale bude zahájena jen na základě seriózní poptávky trhu. Rovněž existují reálné koncepty Kia Sportage FCEV (pohon palivovými články) a Venga electric (plně elektrický pohon). Vrátíme-li se ale zpět do reality, máme i picanto na LPG (zástavba přímo z výroby). Je škoda, že ostatní oblasti dopravy nebo průmyslu nemají tak přísné limity. Ať se někdo podívá na lodě, vlaky, letadla – to bude překvapení, jaký potenciál ke zlepšení se tam skrývá. Od prvního listopadu 2011 je povinný protismykový elektronický systém ESP. Jaký na to máte názor a jak se to promítne do ceny vozů Kia? Nejprve upřesním pro naše zákazníky – ESP je povinné pro nově schvalované vozy od prvního listopadu 2011. Jako povinná výbava u nově registrovaných vozů však bude vyžadováno až od první ledna 2014. ESP je prvek, který by neměl chybět ve výbavě moderního automobilu. Značka Kia jej v rámci výbavy nabízí do všech svých modelů. Je chyba, že český zákazník většinou preferuje cenu před bezpečností svojí a svých blízkých. Doufejme, že trhem požadovaný objem stlačí cenu ze současných asi 10 000 korun ještě dolů. Předpokládám, že to bude stejný průběh, jako před několika málo lety s ABS, které dnes všichni považují za absolutní samozřejmost. Jaký je typický zákazník značky Kia a jaký byl před deseti lety? Kia dnes nabízí design, kvalitu, bezpečnost a dlouhou záruku. To jsou velmi atraktivní atributy všech našich vozů. Kia má dnes automobily pro ty, kteří se nebojí novinek a mají chuť zkusit něco nového a netradičního, a nechtějí zapadnout v šedi našich silnic s vozem, který má téměř každý druhý. Kia má ambice být mírně provokativní a atraktivní pro všechny věkové skupiny. Dnes již rozhodně nepatří na trhu k nějakým nízkorozpočtovým řešením, k čemuž v minulosti poměrně často docházelo. Kia stále nemá image výjimečného auta. Chcete to v příštích letech změnit? Jaký image by vlastně měla mít auta s logem Kia?

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok? Pro společnost Kia Motors Czech bude příští rok rokem modelu Cee’d. V květnu 2012 bychom chtěli začít prodávat jeho zcela nový model – pětidvéřové provedení hatchback – a od září ještě prostornější sporty wagon. Poté, co jsem vůz viděl několikrát při jízdě, se nebojím říci, že k ryze pragmatickým tvarům současného bestselleru přibydou výrazné emoce a silný sportovní duch. Zákazníci se mají na co těšit. Výstavní premiéru si nový cee’d odbude na mezinárodním autosalónu v Ženevě. Další model, který se určitě bude líbit, je dlouho avizovaná Kia Optima – sedan v tržním segmentu D. Ten by měl být v prodeji od března. Je to model, v jehož designu se umně snoubí manažerská limuzína se sportovním kupé. Jaké „zelené technologie“ Kia nabídne v příštích letech? Kia v současné době nabízí prakticky do všech svých modelů paket eco dynamics, jehož součástí jsou všechny pokrokové systémy omezující emise standardních spalovacích motorů (např. ISG). S ohledem na český přístup k životnímu prostředí o něj ale zákazníci příliš nejeví zájem a raději investují takto ušetřené prostředky do lepších kol nebo střešních systémů. Model Kia Optima bude příští rok k dispozici v provedení hybrid (mild hybrid, kombinace benzínového motoru 2,4 l a elektromotoru). Stejné provedení technicky existují pro modely Cee’d a Sorento, jejich výroba ale bude zahájena jen na základě seriózní poptávky trhu. Rovněž existují reálné koncepty Kia Sportage FCEV (pohon palivovými články) a Venga electric (plně elektrický pohon). Vrátíme-li se ale zpět do reality, máme i picanto na LPG (zástavba přímo z výroby). Je škoda, že ostatní oblasti dopravy nebo průmyslu nemají tak přísné limity. Ať se někdo podívá na lodě, vlaky, letadla – to bude překvapení, jaký potenciál ke zlepšení se tam skrývá. Od prvního listopadu 2011 je povinný protismykový elektronický systém ESP. Jaký na to máte názor a jak se to promítne do ceny vozů Kia? Nejprve upřesním pro naše zákazníky – ESP je povinné pro nově schvalované vozy od prvního listopadu 2011. Jako povinná výbava u nově registrovaných vozů však bude vyžadováno až od první ledna 2014. ESP je prvek, který by neměl chybět ve výbavě moderního automobilu. Značka Kia jej v rámci výbavy nabízí do všech svých modelů. Je chyba, že český zákazník většinou preferuje cenu před bezpečností svojí a svých blízkých. Doufejme, že trhem požadovaný objem stlačí cenu ze současných asi 10 000 korun ještě dolů. Předpokládám, že to bude stejný průběh, jako před několika málo lety s ABS, které dnes všichni považují za absolutní samozřejmost. Jaký je typický zákazník značky Kia a jaký byl před deseti lety? Kia dnes nabízí design, kvalitu, bezpečnost a dlouhou záruku. To jsou velmi atraktivní atributy všech našich vozů. Kia má dnes automobily pro ty, kteří se nebojí novinek a mají chuť zkusit něco nového a netradičního, a nechtějí zapadnout v šedi našich silnic s vozem, který má téměř každý druhý. Kia má ambice být mírně provokativní a atraktivní pro všechny věkové skupiny. Dnes již rozhodně nepatří na trhu k nějakým nízkorozpočtovým řešením, k čemuž v minulosti poměrně často docházelo. Kia stále nemá image výjimečného auta. Chcete to v příštích letech změnit? Jaký image by vlastně měla mít auta s logem Kia? Image Kia si zakládá na kvalitě, designu, bezpečnosti a dlouhé záruce. Je to značka pro střední proud zákazníků, kteří ocení pokrokovost konstrukce a použitých technologií, skvělé jízdní vlastnosti a vysoké výkony. Ten, kdo má vůz Kia, by na to vše měl být hrdý a náležitě pyšný. Je jen velmi málo výrobních závodů na světě, které se například mohou porovnávat s výrobním závodem u slovenské Žiliny. Technologie používané při výrobě, efektivita, ohleduplnost k životnímu prostředí – to jsou jen některé ze znaků této „supertovárny“.

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok? Pro společnost Kia Motors Czech bude příští rok rokem modelu Cee’d. V květnu 2012 bychom chtěli začít prodávat jeho zcela nový model – pětidvéřové provedení hatchback – a od září ještě prostornější sporty wagon. Poté, co jsem vůz viděl několikrát při jízdě, se nebojím říci, že k ryze pragmatickým tvarům současného bestselleru přibydou výrazné emoce a silný sportovní duch. Zákazníci se mají na co těšit. Výstavní premiéru si nový cee’d odbude na mezinárodním autosalónu v Ženevě. Další model, který se určitě bude líbit, je dlouho avizovaná Kia Optima – sedan v tržním segmentu D. Ten by měl být v prodeji od března. Je to model, v jehož designu se umně snoubí manažerská limuzína se sportovním kupé. Jaké „zelené technologie“ Kia nabídne v příštích letech? Kia v současné době nabízí prakticky do všech svých modelů paket eco dynamics, jehož součástí jsou všechny pokrokové systémy omezující emise standardních spalovacích motorů (např. ISG). S ohledem na český přístup k životnímu prostředí o něj ale zákazníci příliš nejeví zájem a raději investují takto ušetřené prostředky do lepších kol nebo střešních systémů. Model Kia Optima bude příští rok k dispozici v provedení hybrid (mild hybrid, kombinace benzínového motoru 2,4 l a elektromotoru). Stejné provedení technicky existují pro modely Cee’d a Sorento, jejich výroba ale bude zahájena jen na základě seriózní poptávky trhu. Rovněž existují reálné koncepty Kia Sportage FCEV (pohon palivovými články) a Venga electric (plně elektrický pohon). Vrátíme-li se ale zpět do reality, máme i picanto na LPG (zástavba přímo z výroby). Je škoda, že ostatní oblasti dopravy nebo průmyslu nemají tak přísné limity. Ať se někdo podívá na lodě, vlaky, letadla – to bude překvapení, jaký potenciál ke zlepšení se tam skrývá. Od prvního listopadu 2011 je povinný protismykový elektronický systém ESP. Jaký na to máte názor a jak se to promítne do ceny vozů Kia? Nejprve upřesním pro naše zákazníky – ESP je povinné pro nově schvalované vozy od prvního listopadu 2011. Jako povinná výbava u nově registrovaných vozů však bude vyžadováno až od první ledna 2014. ESP je prvek, který by neměl chybět ve výbavě moderního automobilu. Značka Kia jej v rámci výbavy nabízí do všech svých modelů. Je chyba, že český zákazník většinou preferuje cenu před bezpečností svojí a svých blízkých. Doufejme, že trhem požadovaný objem stlačí cenu ze současných asi 10 000 korun ještě dolů. Předpokládám, že to bude stejný průběh, jako před několika málo lety s ABS, které dnes všichni považují za absolutní samozřejmost. Jaký je typický zákazník značky Kia a jaký byl před deseti lety? Kia dnes nabízí design, kvalitu, bezpečnost a dlouhou záruku. To jsou velmi atraktivní atributy všech našich vozů. Kia má dnes automobily pro ty, kteří se nebojí novinek a mají chuť zkusit něco nového a netradičního, a nechtějí zapadnout v šedi našich silnic s vozem, který má téměř každý druhý. Kia má ambice být mírně provokativní a atraktivní pro všechny věkové skupiny. Dnes již rozhodně nepatří na trhu k nějakým nízkorozpočtovým řešením, k čemuž v minulosti poměrně často docházelo. Kia stále nemá image výjimečného auta. Chcete to v příštích letech změnit? Jaký image by vlastně měla mít auta s logem Kia? Image Kia si zakládá na kvalitě, designu, bezpečnosti a dlouhé záruce. Je to značka pro střední proud zákazníků, kteří ocení pokrokovost konstrukce a použitých technologií, skvělé jízdní vlastnosti a vysoké výkony. Ten, kdo má vůz Kia, by na to vše měl být hrdý a náležitě pyšný. Je jen velmi málo výrobních závodů na světě, které se například mohou porovnávat s výrobním závodem u slovenské Žiliny. Technologie používané při výrobě, efektivita, ohleduplnost k životnímu prostředí – to jsou jen některé ze znaků této „supertovárny“.

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok? Pro společnost Kia Motors Czech bude příští rok rokem modelu Cee’d. V květnu 2012 bychom chtěli začít prodávat jeho zcela nový model – pětidvéřové provedení hatchback – a od září ještě prostornější sporty wagon. Poté, co jsem vůz viděl několikrát při jízdě, se nebojím říci, že k ryze pragmatickým tvarům současného bestselleru přibydou výrazné emoce a silný sportovní duch. Zákazníci se mají na co těšit. Výstavní premiéru si nový cee’d odbude na mezinárodním autosalónu v Ženevě. Další model, který se určitě bude líbit, je dlouho avizovaná Kia Optima – sedan v tržním segmentu D. Ten by měl být v prodeji od března. Je to model, v jehož designu se umně snoubí manažerská limuzína se sportovním kupé. Jaké „zelené technologie“ Kia nabídne v příštích letech? Kia v současné době nabízí prakticky do všech svých modelů paket eco dynamics, jehož součástí jsou všechny pokrokové systémy omezující emise standardních spalovacích motorů (např. ISG). S ohledem na český přístup k životnímu prostředí o něj ale zákazníci příliš nejeví zájem a raději investují takto ušetřené prostředky do lepších kol nebo střešních systémů. Model Kia Optima bude příští rok k dispozici v provedení hybrid (mild hybrid, kombinace benzínového motoru 2,4 l a elektromotoru). Stejné provedení technicky existují pro modely Cee’d a Sorento, jejich výroba ale bude zahájena jen na základě seriózní poptávky trhu. Rovněž existují reálné koncepty Kia Sportage FCEV (pohon palivovými články) a Venga electric (plně elektrický pohon). Vrátíme-li se ale zpět do reality, máme i picanto na LPG (zástavba přímo z výroby). Je škoda, že ostatní oblasti dopravy nebo průmyslu nemají tak přísné limity. Ať se někdo podívá na lodě, vlaky, letadla – to bude překvapení, jaký potenciál ke zlepšení se tam skrývá. Od prvního listopadu 2011 je povinný protismykový elektronický systém ESP. Jaký na to máte názor a jak se to promítne do ceny vozů Kia? Nejprve upřesním pro naše zákazníky – ESP je povinné pro nově schvalované vozy od prvního listopadu 2011. Jako povinná výbava u nově registrovaných vozů však bude vyžadováno až od první ledna 2014. ESP je prvek, který by neměl chybět ve výbavě moderního automobilu. Značka Kia jej v rámci výbavy nabízí do všech svých modelů. Je chyba, že český zákazník většinou preferuje cenu před bezpečností svojí a svých blízkých. Doufejme, že trhem požadovaný objem stlačí cenu ze současných asi 10 000 korun ještě dolů. Předpokládám, že to bude stejný průběh, jako před několika málo lety s ABS, které dnes všichni považují za absolutní samozřejmost. Jaký je typický zákazník značky Kia a jaký byl před deseti lety? Kia dnes nabízí design, kvalitu, bezpečnost a dlouhou záruku. To jsou velmi atraktivní atributy všech našich vozů. Kia má dnes automobily pro ty, kteří se nebojí novinek a mají chuť zkusit něco nového a netradičního, a nechtějí zapadnout v šedi našich silnic s vozem, který má téměř každý druhý. Kia má ambice být mírně provokativní a atraktivní pro všechny věkové skupiny. Dnes již rozhodně nepatří na trhu k nějakým nízkorozpočtovým řešením, k čemuž v minulosti poměrně často docházelo. Kia stále nemá image výjimečného auta. Chcete to v příštích letech změnit? Jaký image by vlastně měla mít auta s logem Kia? Image Kia si zakládá na kvalitě, designu, bezpečnosti a dlouhé záruce. Je to značka pro střední proud zákazníků, kteří ocení pokrokovost konstrukce a použitých technologií, skvělé jízdní vlastnosti a vysoké výkony. Ten, kdo má vůz Kia, by na to vše měl být hrdý a náležitě pyšný. Je jen velmi málo výrobních závodů na světě, které se například mohou porovnávat s výrobním závodem u slovenské Žiliny. Technologie používané při výrobě, efektivita, ohleduplnost k životnímu prostředí – to jsou jen některé ze znaků této „supertovárny“. Jak se snažíte auta sdílená se značkou Hyundai odlišit? Některé modely společného podniku Hyundaie a Kie jsou postaveny na stejné platformě a jsou v některých rysech podobné.

Ekonomická situace v Evropě i ve světě není jednoduchá. Jaké výsledky očekává vaše firma v Česku v příštím roce? Optimistické prognózy odborníků stále předpovídají v Česku růst počtu registrací nových vozů s tempem do tří procent. S ohledem na skutečnost, že rychlost obnovy vozového parku v naší zemi je řádově na třetinové úrovni v porovnání s vyspělými ekonomikami EU, by nemuselo být zcela nereálné, aby se firma příští rok dopracovala k pětimístnému počtu prodaných vozidel. Co plánuje český importér pro příští rok? Pro společnost Kia Motors Czech bude příští rok rokem modelu Cee’d. V květnu 2012 bychom chtěli začít prodávat jeho zcela nový model – pětidvéřové provedení hatchback – a od září ještě prostornější sporty wagon. Poté, co jsem vůz viděl několikrát při jízdě, se nebojím říci, že k ryze pragmatickým tvarům současného bestselleru přibydou výrazné emoce a silný sportovní duch. Zákazníci se mají na co těšit. Výstavní premiéru si nový cee’d odbude na mezinárodním autosalónu v Ženevě. Další model, který se určitě bude líbit, je dlouho avizovaná Kia Optima – sedan v tržním segmentu D. Ten by měl být v prodeji od března. Je to model, v jehož designu se umně snoubí manažerská limuzína se sportovním kupé. Jaké „zelené technologie“ Kia nabídne v příštích letech? Kia v současné době nabízí prakticky do všech svých modelů paket eco dynamics, jehož součástí jsou všechny pokrokové systémy omezující emise standardních spalovacích motorů (např. ISG). S ohledem na český přístup k životnímu prostředí o něj ale zákazníci příliš nejeví zájem a raději investují takto ušetřené prostředky do lepších kol nebo střešních systémů. Model Kia Optima bude příští rok k dispozici v provedení hybrid (mild hybrid, kombinace benzínového motoru 2,4 l a elektromotoru). Stejné provedení technicky existují pro modely Cee’d a Sorento, jejich výroba ale bude zahájena jen na základě seriózní poptávky trhu. Rovněž existují reálné koncepty Kia Sportage FCEV (pohon palivovými články) a Venga electric (plně elektrický pohon). Vrátíme-li se ale zpět do reality, máme i picanto na LPG (zástavba přímo z výroby). Je škoda, že ostatní oblasti dopravy nebo průmyslu nemají tak přísné limity. Ať se někdo podívá na lodě, vlaky, letadla – to bude překvapení, jaký potenciál ke zlepšení se tam skrývá. Od prvního listopadu 2011 je povinný protismykový elektronický systém ESP. Jaký na to máte názor a jak se to promítne do ceny vozů Kia? Nejprve upřesním pro naše zákazníky – ESP je povinné pro nově schvalované vozy od prvního listopadu 2011. Jako povinná výbava u nově registrovaných vozů však bude vyžadováno až od první ledna 2014. ESP je prvek, který by neměl chybět ve výbavě moderního automobilu. Značka Kia jej v rámci výbavy nabízí do všech svých modelů. Je chyba, že český zákazník většinou preferuje cenu před bezpečností svojí a svých blízkých. Doufejme, že trhem požadovaný objem stlačí cenu ze současných asi 10 000 korun ještě dolů. Předpokládám, že to bude stejný průběh, jako před několika málo lety s ABS, které dnes všichni považují za absolutní samozřejmost. Jaký je typický zákazník značky Kia a jaký byl před deseti lety? Kia dnes nabízí design, kvalitu, bezpečnost a dlouhou záruku. To jsou velmi atraktivní atributy všech našich vozů. Kia má dnes automobily pro ty, kteří se nebojí novinek a mají chuť zkusit něco nového a netradičního, a nechtějí zapadnout v šedi našich silnic s vozem, který má téměř každý druhý. Kia má ambice být mírně provokativní a atraktivní pro všechny věkové skupiny. Dnes již rozhodně nepatří na trhu k nějakým nízkorozpočtovým řešením, k čemuž v minulosti poměrně často docházelo. Kia stále nemá image výjimečného auta. Chcete to v příštích letech změnit? Jaký image by vlastně měla mít auta s logem Kia? Image Kia si zakládá na kvalitě, designu, bezpečnosti a dlouhé záruce. Je to značka pro střední proud zákazníků, kteří ocení pokrokovost konstrukce a použitých technologií, skvělé jízdní vlastnosti a vysoké výkony. Ten, kdo má vůz Kia, by na to vše měl být hrdý a náležitě pyšný. Je jen velmi málo výrobních závodů na světě, které se například mohou porovnávat s výrobním závodem u slovenské Žiliny. Technologie používané při výrobě, efektivita, ohleduplnost k životnímu prostředí – to jsou jen některé ze znaků této „supertovárny“. Jak se snažíte auta sdílená se značkou Hyundai odlišit? Některé modely společného podniku Hyundaie a Kie jsou postaveny na stejné platformě a jsou v některých rysech podobné.

Nejsem si zcela jist, jestli zákazníci nějak výrazně vnímají konstrukční podobnost určitých modelů. Způsob sdílení platforem, komponentů či částí je v dnešním automobilovém světě zcela obvyklý. Podle výrobce samotného, by se Hyundai měl situovat do pozice toho seriózního a tradičního výrobce, zatímco Kia by měla být ta mladá, hravá, sportovní a lehce provokativní.

Pracoval jste ve Scanii i Škodě, jak se liší prostředí a práce pro Kiu ve srovnání s těmito firmami?

Scania byla pro mě typická svým sociálním přístupem na všech úrovních pracovních pozic. Musím konstatovat, že krom jiného je to jedna z nejsilnějších hodnot této společnosti. Škoda Auto je obrovský podnik se spoustou zaměstnanců, kde všechny procesy mají svoje místo a svůj smysl. Pro mě, který byl zvyklý pracovat spíše v menších společnostech, to byla velmi cenná zkušenost. Společnost Kia je stejná jako její auta – mladá, dynamická, lehce provokativní.

Jaká konkurenční auta se vám líbí?

Dnes na trhu není špatných aut. Skvělá auta vyrábějí v podstatě všichni. Mně se líbí třeba Opel Insignia, nově připravované Škodovky a nový Hyundai i30. Kdybych si měl sám něco vybrat a pro sebe koupit, určitě bych směřoval ke klasické pětidvéřové karoserii do 1,4 metru výšky a k tomu výkonný nízko objemový diesel s nějakou zelenou technologií.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám