V září činily celkové prodeje Nissanu 73 713 vozů (což je v meziročním srovnání zvýšení o téměř 17 500 vozů). Tahounem bylo zejména SUV Qashqai s 23 000 prodanými kusy a překvapivě Juke s více než 14 000 kusy.

Mezi největší trhy patřila v září Velká Británie s více než 19 000 prodanými vozy a Rusko, kde Nissan přesáhl 13 000 prodaných vozů a získal 5,5% podíl na trhu. Automobilka Nissan si zachovala pozici největšího japonského výrobce ve Velké Británii, Rusku i Španělsku.

Také všechny ostatní klíčové trhy v regionu zaznamenaly ve srovnání s rokem 2010 silný nárůst v měsíčním prodeji - Francie o 19 %, Španělsko o 29 %, Německo o 47 % a Itálie o 60 %.

V Česku se Nissany moc neprodávají, v počtu prodaných kusů je automobilka za období leden až září 2011 na 19. místě. S prodanými 1418 kusy jde ale o lepší umístění než v případě Volva, Mazdy nebo Subaru.