Citroën DS3 WRC pohání čtyřválcový motor s přímým vstřikováním paliva. Zdvihový objem činí 1600 ccm a motor je přeplňovaný turbodmychadlem. Motor vyvinul tým Citroën Racing, dosahuje nejvyššího výkonu 300 koní při 6000 otáčkách. Točivý moment má hodnotu 350 Nm a vrcholí při 3 250 otáčkách za minutu.

Šestistupňová sekvenční převodovka, kterou homologovala a dodává společnost Sadev, je spojená s mechanickým diferenciálem vpředu a vzadu (mezinápravový diferenciál není pro rok 2011 povolený). Brzdové kotouče, které jsou o něco menší než u vozu C4 WRC, aby splňovaly pravidla pro rok 2011, mají vpředu průměr 355 mm (asfalt) a 300 mm (šotolina) a vzadu 300 mm. Technickou zajímavostí je, že jejich účinnost na asfaltu zlepšuje vodní chlazení.

Verze pro závody na asfaltu používá 18palcová kola, na šotolinu a sníh se používají patnáctipalcová kola. Palivová nádrž má zvětšený obsah na 75 litrů a hmotnost vozu včetně posádky činí 1200 kilogramů.

Nejzajímavější novinky na pařížském autosalonu 2010
Největší překvapení v Paříži: pět nových modelů Lotusu
Seat přivezl do Paříže elektrické sportovní kupé IBE
Citroën představil závodní verzi DS3 WRC
Opel Astra kombi zná českou cenu
Mini ukázalo studii elektrického skútru
Ford přivezl do Paříže kompletní modelovou řadu Focus, včetně ST
Volkswagen ukázal v Paříži nový Passat
Škoda představila první auto na elektrický pohon
Citroën DS3

Citroën DS3 - sériová verze

FOTO: maž, Novinky