Benzínové motory se dočkaly úprav stejně jako 2,2 litrový turbodiesel. Benzínový dvoulitr nahrazuje předchozí jednotku o objemu 1,8 litru. S větším objemem přichází také o 4 procenta větší výkon (115 kW/156 k) a o 13 procent větší točivý moment (190 Nm). Více dynamiky nabízí také benzínový motor s objemem 2,4 litru s výkonem 125 kW (170 k) a točivým momentem 220 Nm.

Modernizovaný dieselový motor 2,2 CRD má o 16 procent větší výkon (120 kW/163 k) a o 5 procent nižší spotřebu paliva (5,8 l/100 km ve srovnání s 6,1 l/100 km). Ve srovnání s předchozí generací je zde nárůst točivého momentu o 3 procenta (na 320 Nm). Nechybí filtr pevných částic (DPF).

Dodge Caliber (2010) - interiér mj. nové výplně dveří a středovou konzolu.

Dodge Caliber (2010) - interiér mj. nové výplně dveří a středovou konzolu.

FOTO: Dodge

Přístrojová deska dostala nový vzhled, vnitřní prostor oživuje matně stříbrný dekor výplní, stejně tak jako chromované obroučky výdechů ventilace, hlavice řadící páky, vnitřních klik dveří a obroučky přístrojů. Nově tvarované dveřní výplně, stejně tak jako loketní opěrka na středové konzole mají měkčený povrch.

Dodge Caliber může být vybaven i luxusními prvky - chlazenou schránkou na nápoje, navigačním systémem s hlasovým ovládáním nebo z víka zavazadlového prostoru výklopnými reproduktory.

V roce 2008 byl Dodge Caliber nejprodávanějším modelem společnosti Chrysler Group mimo trhy Severní Ameriky. Světovou premiéru bude mít Caliber na autosalonu ve Frankfurtu. Do prodeje by se auto s pohonem přední nápravy nebo obou měl dostat počátkem příštího roku. Prodejní cena bude známa později.

Startech upravil lehce i interiér.

Původní interiér Dodge Caliber

FOTO: Startech