Největší překvapení je pod kapotou - je zde totiž ukryt dieselový tříválec s objemem 1,5 litru, jenž vznikl „rozpůlením“ třílitrového šestiválce. Finální výkon je 163 koní, točivý moment má hodnotu 290 Nm. Součástí jsou také dva elektromotory s výkony 33 a 80 koní, slabší pohání přední kola, silnější elektromotor zase zadní.

Točivý moment dosahuje 800 Nm; 0-100 km/h zvládne BMW Vision EfficientDynamics za skvělých 4,8 vteřiny. Maximální rychlost je omezena na tradičních 250 km/h. Kombinovaná spotřeba činí 3,7 litru na 100 kilometrů.

BMW Vision EfficientDynamics (2009)

BMW Vision EfficientDynamics (2009)

FOTO: BMW

Design konceptu nemá smysl popisovat, stačí se podívat na fotografie. Celkově auto připomíná legendární M1. Na vlastní oči můžete BMW Vision spatřit na autosalonu ve Frankfurtu.

Nechybí tradiční ledvinky na přední masce.

Nechybí tradiční ledvinky na přední masce. Dveře jsou jak vidno výklopné.

FOTO: BMW

BMW Vision EfficientDynamics připomíná legendární BMW M1

BMW Vision EfficientDynamics připomíná legendární BMW M1.

FOTO: BMW