Již na první pohled lze novou C3 jednoduše zařadit mezi ostatní modely Citroënu - zakulacený design a obrovské prosklení. Nové C3 se tak přiblížilo kompaktnímu rodinnému MPV C3 Picasso.

Při pohledu z profilu jsou nicméně jasně vidět kontury původní C3, na kterou druhá generace navazuje. Nový model se svojí délkou blíží čtyřmetrové hranici - konkrétně jde o 3,94 metru, šířka činí 1,7 metru. Zavazadlový prostor nabídne v základním uspořádání rovných 300 litrů objemu.

Pracoviště řidiče působí solidním dojmem - soudě podle zatím jediné fotografie interiéru. Přístrojová deska má retro nádech a na malé auto působí až nezvykle luxusně. Patrně jde o nejdražší výbavovou verzi v nabídce, ale i tak - jde o příjemné překvapení.

O pohon se postarají osvědčené agregáty, počínaje benzínovou čtrnáctistovkou a konče maloobjemovým turbodieselem. Základní čtyřválcová čtrnáctistovka se dodává buď ve variantě 55 kW (75 k) nebo 70 kW (95 k), dieselové motory nabízejí z objemu 1,6 litru 66 kW (90 k) a 80 kW (109 k). Prodejní ceny ani přesné datum uvedení v Česku zatím není známo.

Citroën C3 (2010)

Citroën C3 pro modelový rok 2010

FOTO: Citroën

Citroën C3 (2010)

Citroën C3 - na rychloměru 90 km/h, ale řidič jaksi chybí...

FOTO: Citroën

Citroën C3 (2010)

Citroën C3 připomíná model C3 Picasso.

FOTO: Citroën

Současná verze Citroënu C3  FOTO: Citroën