O pohon se stará klasický spalovací motor a dva elektromotory. Benzínový dvoulitrový přeplňovaný motor má výkon 260 koní. Jeho hlavním cílem je dobíjet Li-Ion baterie, které vydrží na zhruba 80 kilometrů jízdy, pak se do hry zapojí i benzínový motor. Při jízdě pouze na elektromotory má Fisker Karma pochopitelně nulové emise. Baterie se mimochodem dobíjí i solárními panely (jsou na střeše) a rekuperací energie při brzdění.

Fisker Karma plug-in hybridFisker Karma plug-in hybrid: má karoserii z hliníku, přesto kvůli dvěma elektromotorům váží přes dvě tuny. Foto: Fisker

Elektromotory jsou dva a jejich celkový výkon je 408 koní a 1300 Nm točivého momentu. I přesto, že je vůz dost těžký (2,1 tuny), z klidu na 96 km/h (0-60 mph) zrychlí Karma za 5,8 vteřiny, nejrychleji pak jede 200 km/h.

Kalifornská automobilka bude nový model vyrábět ve Finsku, v továrně, která mimo jiné kompletuje vozy Porsche Boxster a Cayman. Roční plán činí 15 tisíc kusů. Zajímavá je i americká prodejní cena nového hybridu, která v přepočtu činí přijatelných 1,8 miliónu korun.