Oproti současnému modelu Octavia RS má verze RS+ zadní difuzor a miniaturní přední „lízátko“. (Difuzor je spojler pod zadním nárazníkem, jehož účelem je snižovat vztlak pod vozidlem; naopak "lízátko" je malý spojler na konci předního nárazníku.)

Obojí je v případě RS+ v černé barvě, stejně jako vnější zpětná zrcátka nebo litá kola. Uvnitř jsou největší změnou jiné přední sedačky, mohutnější a s mnohem výraznějším bočním vedením. Podobné najdete třeba v rychlých „audinách“, třeba v RS6.

Škoda Octavi RS+:. Přední sedačky vypadají zajímavě... Foto: archiv

Test Octavie RS 2,0 TFSI najdete zde

Octavia RS se zatím nabízí buď s turbodieselem (170 k) nebo dvoulitrovým přeplňovaným benzínovým motorem (200 k). O osudu studie RS+ není nic známo, takže není jisté, zda se s takto upravenou Octávií na silnicích budete moci potkat.

Škoda Octavi RS+:. Škoda Octavia RS+ - vzadu přibyl difuzor, jinak je vše při starém. Foto: archiv