Nejprodávanější značkou osobních aut byla Škoda s odbytem 3380 aut, což představuje třetinový podíl na trhu. Škoda v kategorii osobních aut zaznamenala propad o sedm procent, který způsobil zejména přesun části prodávaných aut mezi lehká užitková. Tam firma naopak prodej zvýšila o polovinu na 1353 vozů.

Za Škodou v kategorii osobních vozů skončil Ford s prodejem 658 aut a třetí byl Volkswagen, který prodal 580 vozů. V kategorii lehkých užitkových aut si značky Ford a VW pozice vyměnily, když Volkswagen prodal 522 aut a Ford o 44 méně.

Prodej nákladních aut se v prvním měsíci v roce meziročně zvýšil o 30 procent na 866 vozů. Nejvíce prodaly společnosti Mercedes, MAN a Iveco. Zájem o autobusy se zvýšil o čtyři pětiny na 50 prodaných vozidel.

Poptávka po motocyklech vzrostla o 16 procent na 860 prodaných strojů. Nejlépe si vedla Suzuki, která prodala 86 strojů, Yamaha prodala o 24 motocyklů méně a Honda 33 motocyklů.