Výkon 80 kW je sice o deset kilowatt nižší než má zážehová verze, ale zase ten točivý moment... 240 N.m při 1750 ot./min je v porovnání se 143 N.m při 3750 ot./min opravdu parádní. U sportovní verze však následně záleží na tom, jaké zpřevodování se následně použije, tyto detaily však zatím neznáme.

Citroën C2 VTS 1.6 HDi má v technickém průkazu maximální rychlost 193 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 9,4 s. Zážehová verze se dnes honosí hodnotami 202 km/h a  8,3 s.

Zásadní výhodou turbodieselové verze je však její velmi nízká spotřeba a také nízké emise. Vůz by měl vyprodukovat pouze 119 g/km oxidu uhelnatého, což je na tohle sportovní autíčko celkem slušné.

Cena vozu ve Velké Británii je stanovena na 10 995 liber bez daní, pokud je tedy připočteme, vyjde cena na 13 400 liber (asi 520 000 Kč). V České republice se prý zatím o dovozu této verze neuvažuje, ale uvidíme. Přeci jen je u nás poptávka po turbodieselech vyšší než v Anglii.