Šestiválec 2.7 TDI má nejvyšší výkon 140 kW a nejvyšší točivý moment 400 N.m lze využívat mezi 1400 a 3250 ot./min. Turbodiesel se systémem vstřikování paliva common rail a vstřikovači s piezoelektrickým ovládáním zrychluje z 0 na 100 km/h za 7,6 s a maximální rychlost je podle technického průkazu 232 km/h. Průměrná spotřeba nafty činí jen 6,7 l/100 km.

Vidlicový zážehový šestiválec s objemem 3,2 l je vybaven systémem variabilního zdvihu ventilů Audi valvelift system. Díky tomu je nejvyšší výkon 195 kW a nejvyšší točivý moment 330 N.m. Automobil vybavený tímto motorem zrychluje z 0 na 100 km/h za 6,6 s a průměrná spotřeba paliva v kombinovaném jízdním cyklu je 8,9 l/100 km.

Zatímco vznětový motor je v nabídce se šestirychlostní manuální převodovkou, agregát 3.2 FSI je kombinován se samočinnou převodovkou multitronic s plynule proměnným převodem.

Oba motory jsou již v ČR v prodeji za cenu 1 239 000 Kč v případě modelu 3.2 FSI multitronic a za 1 120 000 Kč u 2.7 TDI.