Stoletá pragovka, o deset let starší kopřivnický President, závodní vozy slavných značek, ale třeba i taková rarita, jakou je závodní dvousedadlový roadster, který ve třech exemplářích v roce 1948 zkonstruoval tuzemský konstruktér Julius Kubinský, postavila brněnská firma Jungmann a šlapanická karosárna Höger z trofejních součástí (podvozek mercedes, nápravy KDF, k tomu stabilní motor z elektrocentrály BMW).

Největší obdiv mezi nablýskanými miláčky 624 účastníků setkání získala replika nejstaršího dosud známého motocyklu Američana Sylvestra Howarda Ropela z roku 1869,  kterou předvedl Miroslav Gomola, mezi automobily pak funkční Oldsmobile z roku 1903. Obrovský zájem na sebe kupodivu strhly traktory ze sbírky Václava Brožky z Olšovic u Netolic, který má sbírku tří desítek strojů tuzemské i zahraniční provenience, mj. traktory Zetor, Svoboda,  Škoda, a Lanz Buldog.

:. Škoda sedan - vůz vyšší třídy z padesátých let reprezentoval československou automobilovou výrobu poválečného období. (Foto Právo/Jan Chmelíček. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.)

:. Chybět nemohl ani populární "létající montgomerák" - tříkolka z Velorexu. (Foto Právo/Jan Chmelíček. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.)

:. Funkční replika nejstaršího amerického motocyklu na parní pohon z roku 1869, kterou vytvořil Miroslav Gomola, patřila k skutečným magnetům setkání. (Foto Právo/Jan Chmelíček. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.)

:. K nejobdivovanějším exponátům patřil německý raktor Lanz Buldog z roku1942, který do původního stavu uvedl nadšený fanoušek zemědělských motorových vozidel Václav Brožka (na snímku vpřavo) z Olšovic u Netolic. (Foto Právo/Jan Chmelíček. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.)

:. K nádherným kuriozitám přehlídky patřil hotelový omnibus na šasi Tatry z roku 1924, na jehož renovaci od roku 1994 pracuje Petr Stodůlka. (Foto Právo/Jan Chmelíček. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.)

:. Fordův Tudor A z roku 21928, s výkonem 28 koní stál v roce svého vzniku 495 dolarů. (Foto Právo/Jan Chmelíček. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.)