Tiida je k dispozici buď jako čtyřdveřový sedan, nebo pětidveřový hatchback. Vybrat si lze ze tří motorů, dvou zážehových a jednoho vznětového. Vznětová patnáctistovka má výkon 78 kW, zážehový čtyřválec 1,6 l pak 81 kW nejsilnější je zážehová osmnáctistovka s 93 kW.

Vznětový a nejsilnější zážehový motor se kombinuje standardně se šestistupňovou manuální převodovkou, zatímco 1,6litrový zážehový motor nabízí možnost volby mezi pětistupňovou manuální a čtyřstupňovou automatickou převodovkou.

Vůz je postaven na B-platformě Nissan, uspořádání podvozku má společné s modelem Note. Rozměrově se Tiida pohybuje ve vrchních patrech segmentu C. Obě verze karoserie mají rozvory 2 600 mm, široké jsou 1 695 mm a 1 535 mm vysoké. Objem zavazadelového prostoru má hatchback 289-463 l, sedan disponuje 467 l.

Pro střední a východní Evropu

Standardní a volitelné výbavy mají všechny prvky obvyklé u současných moderních vozů. Najdeme zde satelitní navigaci, klimatizaci, kožené čalounění, automatické stěrače a světla, xenonové světlomety a připojení mobilního telefonu přes Bluetooth, přičemž bezpečnostní prvky zahrnují ABS s brzdovým asistentem, čtyři airbagy a (podle verze) také hlavové airbagy. ESP je dostupné u všech verzí.

Umírněná elegance se promítla do palety desíti dostupných barev karoserie.

Tiida se pod názvem Versa již prodává v Japonsku a Spojených státech. Modely směřující na evropský trh se budou vyrábět v závodě společnosti Nissan Civac v Mexiku. V Evropě se bude vůz distribuovat na trzích s velkou poptávkou po modelech tohoto typu. Mezi ně patří: Pobaltské státy, Bulharsko, Chorvatsko, Kypr, Česká republika, Finsko, Řecko, Maďarsko, Irsko, Malta, Polsko, Rumunsko, Rusko, Slovensko, Slovinsko a Ukrajina. Je možné, že Nissan později přehodnotí svou prodejní strategii a představí tento model i na dalších evropských trzích.