CrossTouran je typický představitel "plastového teréňáku". Zvětšená světlá výška o 12 milimetrů je spíš jen pro okrasu, stejně jako oplastované nárazníky, prahy a podběhy. Do terénu se s tímto automobilem podíváte asi těžko - pohon pouze na přední kola zůstal, takže trochu podbahněný terén a je třeba volat traktor.

Úpravy naštěstí byly trochu rozsáhlejší. Tak kupříkladu podvozek nebyl jen zvednutý, ale bylo potřeba také upravit pružení.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti

CrossTouran si český zákazník může objednat ve třech zážehových a třech vznětových variantách s výkony od 75 kW (102 k) do 125 kW (170 k), přičemž vrcholem nabídky je stopětadvacetikilowattový motor 1.4 TSI Twincharger se sériově dodávanou dvouspojkovou převodovkou DSG.

Automobil také zaujme pneumatikami na ráfcích ve dvojí šířce - 6,5 palce vpředu resp. 215/50 a 8 palců vzadu (235/40) na sériově dodávaných 17" kolech z lehkých slitin.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti

U CrossTouranu je i bohatá sériová výbava - ta zahrnuje například klimatizaci "climatic" s poloautomatickou regulací, automatický spínač světlometů pro trvalé svícení, či 3ramenný volant v perforované kůži s alu-dekorací a jiné. Zajímavé je také šedo-oranžové obšití sedadel a výplní dveří.