Pokud se něco nepokazí, projedou dva fiaty Portugalsko, Španělsko, Maroko, Mauretánii, Mali a Senegal v kategorii T2, tedy vozů velmi příbuzných sériovým modelům.

Panda Cross však bude mít samozřejmě plno úprav, bez kterých by se nemohla do pouště vypravit. Vůz sice bude pohánět klasický turbodiesel 1.3 Multijet, ale pohon všech kol musel být vzhledem k náročnosti zkoušky zcela změněn.

Přenos výkonu na všechna kola se děje stejně jako u sériovky automaticky, ale pro terénní jízdu jsou především důležité uzávěrky diferenciálů, které v ceníku Fiatu skutečně nenajdeme. Samozřejmě, že vůz byl upraven tak, aby mohl nést i větší náklad. Zadní část tak je kompletně vyrobená nově z hliníku a uvnitř nejdeme tři náhradní kola, větší zásobu chladicí kapaliny a základní vybavení potřebné na opravu.

Panda Cross má navíc ochranný rám a pod podvozkem hliníkový ochranný plech, který předu vyčnívá před vůz, aby vůz dobře klouzal po písku.