Písmeno S znamená Sport, ale ne v tom smyslu, který bychom chápali u nás v České republice. Menší sourozenec 57 S dostal výkonnější motor a tužší podvozek, ale na výbavě se nic nemění a třeba odlehčení třítunového vozu prostě nečekejte.

Nový Maybach 62 je ovšem zcela jinde. Zatímco u modelu 57 se předpokládá, že majitel občas sedne za volant, 62 je typický "šoférový" vůz. Není tak možné, aby byl komfort vozu horší a pružení třeba jen o minimální kousek přitvrdilo. Nové S zachová kompletní nastavení podvozkové části, ale zvýší výkon agregátu.

Dvanáctiválec z dílny AMG po lehkém tuningu získal 450 kW a točivý moment byl elektronicky omezen na pohádkovou hranici 1000 N.m, které jsou k dispozici od 2000 do 4000 ot./min. Každý agregát je sestaven jediným mechanikem, který se poté podepíše na stříbrný štítek umístěný na víku agregátu.

Díky extrémně silné jednotce dokáže vůz zrychlit na stokilometrovou rychlost za 5,2 s, maximálně však může jet stále pouze 250 km/h, protože ve voze je nainstalován omezovač.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti

Příplatková výbava klasického modelu sepsaná na papíře je silná jak Vojna a mír, ale nové "esko" jde ještě o kousek dál. Připravena je například i nová extrémně jemná kůže na čalounění sedadel, speciální piano lak ve spojení s karbonovými či antracitovými prvky a jiné.

A cena? Ta se neuvádí. V tomto segmentu se to nesluší a navíc - zákazníci si vůz skládají podle svého vkusu, takže cena se liší kus od kusu.