„I nadále si na našich trzích vedeme velice dobře a očekáváme, že i za celý rok 2011 naše prodeje oproti předchozímu roku podstatně vzrostou“, prohlásil Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti Škoda pro oblast prodeje a marketingu.

Na domácím českém trhu Škoda v březnu prodala 5100 vozů, což představuje nárůst o 9,2 %. Nejprodávanějším modelem značky na domácím trhu se stala Octavia Combi.

Škoda zaznamenala nárůst prodejů i na evropských trzích, například na Ukrajině o 54 % nebo v Nizozemsku o 133 %. Výrazné prodeje registrovala mladoboleslavská automobilka i na trzích v Rusku, Indii a Číně. V nejlidnatější zemi světa byly nejžádanějšími modely Octavia a Fabia.

Stěžovat na prodeje si nemohla Škoda Auto ani v Turecku, Izraeli či v Austrálii.

Prodané modely značky Škoda v březnu 2011 v porovnání s březnem 2010
Octavia
34 200 vozů/+15,2 % 
Fabia
27 300 vozů/+17,6 %
Superb
11 700 vozů/+37,3 %
Yeti
7000 vozů/+37,7 %
Roomster
3700 vozů/+12,8 %
Zdroj: Škoda Auto

Aktuální nabídku nových i ojetých vozů značky Škoda najdete na Sauto.cz.