Článek
Současným základem je pro model Macan zážehový šestiválec o objemu tři litry s dvojicí turbodmychadel. Tato jednotka produkuje výkon 340 k (250 kW). Zájemce o vznětový motor uspokojí verze Macan S Diesel. Opět jde o třílitrový šestiválec, tentokrát naladěný na výkon 258 k (190 kW). Prozatímním vrcholem je model Macan Turbo. Přeplňovaný motor 3,6 l V6 (ve vozu od Porsche se objevuje poprvé) dává nejvyšší výkon rovných 400 koní (294 kW).
Roli nejslabšího, a tudíž i nejlevnějšího motoru pro macan bude nově suplovat čtyřválec - pod kapotou různých Porsche to není poprvé, jakkoliv typickým motorem je šestiválec. Čtyřválec s dvoulitrovým zdvihovým objemem je přeplňován pomocí turbodmychadla. Výkon činí 235 koní, respektive 174 kW, což je o trochu více než ve výchozím Audi Q5 2.0 TFSI (165 kW / 225 k).
Točivý moment čtyřválcového macanu dosahuje 350 Nm, ve spojení se sedmistupňovým PDK lze zvládnout sprint na 100 km/h za 6,9 sekundy a rozjede se na 223 km/h. Dle normovaných měření při tom spotřebuje na každých sto kilometrů 7,5 litru benzínu.