Hlavní obsah

Po rapidu zlevnila i fabia a roomster

Novinky, maž

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Pondělní úprava cen se dotkla i modelů Fabia a Roomster, které nyní Škoda nabízí v nové edici Fresh. Standardní výbava edice Fresh obsahuje mimo jiné klimatizaci, rádio s přehrávačem CD a MP3, centrální zamykání, kola z lehké slitiny, metalický lak a tónovaná skla.

Foto: maž, Novinky

Škoda Fabia

Článek

Ceny edice Fresh startují na 209 900 korun za model Fabia a 239 900 korun za model Roomster. Přičemž za příplatek 10 tisíc korun lze fabii dostat i v karosářské verzi kombi. Oba modely jsou k dodání až od 28. ledna. Na rozdíl od rapidu není součástí edice Fresh turbodiesel 1.6 TDI.

Edice Fabia Fresh začíná na částce 209 900 korun, za tyto peníze dostanete tříválec 1,2 HTP (44 kW). V ceně jsou krom jiného 4 airbagy, klimatizace, centrální zamykání či tónovaná skla.

Foto: maž, Novinky

Škoda Fabia / Roomster (facelift 2010)

V ceně od 229 900 korun se silnějším tříválcem 1,2 12V HTP (51 kW) jsou součástí základní výbavy navíc přední mlhové světlomety, elektrické ovládání oken vpředu, rádio s CD/MP3, kola z lehké slitiny či metalický lak dle vlastního výběru. V nabídce jsou také motorizace 1,4 MPI/63 kW a 1,2 TSI/63 kW. Cena paketu Fresh začíná v případě roomsteru na částce 239 900 korun, tj. o rovných deset tisíc více než kolik chce mladoboleslavská automobilka za fabii.

O zlevnění modelu rapid jsme informovali již v pondělí. [celá zpráva]

Jakkoliv byl rapid v listopadu a v prosinci nejméně prodávaný model Škody, oficiální stanovisko automobilky si neúspěch nepřipouští. „V loňském roce jsme na českém trhu prodali zhruba 1200 vozů rapid. Toto číslo odpovídá našim výrobním a prodejním plánům v prvních měsících po zahájení prodeje,“ tvrdí v prohlášení zaslaném redakci Novinky.cz Vítězslav Pelc z tiskového oddělení automobilky. „O jeho úspěchu rozhodne teprve další období. V horizontu několika let počítáme, že půjde po octavii o druhou nejprodávanější modelovou řadu značky Škoda,“ myslí si Pelc.

Foto: Martin Žemlička, Novinky

Škoda Rapid (2012)

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám