Článek
Nový cayman je o 39 mm delší než první generace představená v roce 2005. Je také o 30 kilogramů lehčí. V nabídce jsou opět dvě verze: základní model pohání plochý šestiválec s objemem 2,7 l a výkonem 275 k (202 kW). Tento motor zvládne disciplínu 0-100 km/h za 5,4 s a ručka rychloměru se zastaví při 266 km/h.
Verzi S pohání týž motor, jeho výkon je vyšší o 50 koní (325 k / 239 kW). Stovku zvládne za 4,7 s a jede až 283 km/h. Porsche u této motorizace uvádí kombinovanou spotřebu 8,0 a 8,8 (v závislosti na zvolené převodovce), v případě slabšího motoru je to 7,7 a 8,2 l/100 km.
Obě provedení mají standardně šestistupňovou manuální převodovku, dokoupit lze i sedmistupňová dvouspojková převodovka na bázi koncernové DSG, kterou stuttgartský výrobce nazývá Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK).
Novinkou je adaptivní tempomat ACC (Adaptive Cruise Control), nechybí ani bezklíčové odemykání vozu. Standardem jsou osmnáctipalcová litá kola, v nabídce jsou i litá kola s o palec větším průměrem. V Česku se nový cayman začne prodávat v březnu, ceny startují na částce 51 385 euro (cca 1,28 miliónu korun).