Článek
Na vývoj nového modelu údajně padlo 207 miliónů euro, tj. cca 5,175 miliardy korun. Vývoj nového sedanu trval 32 měsíců. Cílem obou firem bylo nabídnout velké auto za přijatelné peníze - v přepočtu z „korejské“ ceny stojí základní verze 500 000 korun.
Podvozek je postaven na Renaultu Latitude. SM7 je dlouhý skoro pět metrů (4995 mm), šířka činí 1870 mm a výška 1480 mm. Rozvor náprav má délku 2810 mm. V příplatkové výbavě se kromě zabudované GPS navigace objeví i pravé dřevo.
V nabídce jsou dvě pohonné jednotky, převzaté od Nissanu. Jde o 2,5 litrový benzínový motor s výkonem 193 k (142 kW) a 243 Nm točivého momentu. Další v nabídce je 3,5 litrový šestiválec s výkonem 262 koní a 330 Nm. Dieselový motor zatím v nabídce není. Oba motory jsou spřaženy se šestistupňovou automatickou převodovkou.
Prodej na domácím, korejském trhu začne již koncem srpna. Kdy se tento model dostane na starý kontinent, zatím nebylo oznámeno.