Hlavní obsah

Sestava posilovacích cviků pro zdatnější sportovkyně

Pokud patříte mezi ženy, které již pravidelně cvičí, a hledáte efektivní cviky na posílení celého těla, pak pro vás máme sestavu tří cviků od profesionálního trenéra Vladimíra Korbela z W. Spa & fitness, které se nachází v prostorech pražského hotelu InterContinental.

Sestava posilovacích cviků pro zdatnější sportovkyně

Pokud toužíte zhubnout, zpevnit tělo, nabrat svalovou hmotu, zlepšit výkon, pak se zaměřte na komplexní cviky, které jsou velmi efektivní a snáze vás posunou k vámi stanovenému cíli.

Komplexní cviky s volnou vahou vám navíc ušetří čas. Za velmi krátkou dobu jednoduše posílíte všechny svaly a zároveň si zlepšíte svou kondičku.

Mezi takové cviky patří i tzv. angličáky neboli anglicky burpees. I když to na první pohled nevypadá, jedná se o velmi dynamický a přitom náročný cvik, při jehož cvičení si zpevníte ruce, záda, nohy, zadek a také střed těla. Zároveň při něm spálíte větší množství kalorií a zlepšíte kondičku. Jeden poctivý angličák totiž v sobě obsahuje dřep, klik, opětovný dřep a výskok.

Podobné je to i u cviku stoj na rukou. Zde dochází k posilování ramen, ale v podstatě i celého těla, včetně břišních či hýžďových svalů, stehen či lýtek. Zároveň se díky němu výrazně zlepšuje koordinace.

Celou sestavu od zmíněného trenéra naleznete v přiloženém videu.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků