Hlavní obsah
 

Pět vysoce efektivních cviků pro komplexní procvičení celého těla

Pokud ke svému životu potřebujete pohyb, ale nemáte příliš volného času, abyste mohli trávit hodiny denně cvičením, pak právě pro vás máme řešení. Sérii 5 cviků pro komplexní procvičení celého těla, které pro vás připravila oblíbená fitness trenérka Nikola Bartáková. Zacvičit si je můžete kdykoliv a kdekoliv během dne, přičemž vám nezaberou více jak deset minut.

 
Pět vysoce efektivních cviků pro komplexní procvičení celého těla

Cvičení jako takové nemusí trvat hodiny. Stačí vybrat jen správné cviky zaměřené na komplexní procvičení celého těla, ke kterému přitom nepotřebujete ani závaží či další cvičební pomůcky.

Přesně takovou sestavu si pro vás připravila fitness trenérka Nikola Bartáková. Jedná se o pět cviků, při nichž zapojíte maximální množství svalů. U každého cviku přitom trenérka doporučuje 8-12 opakování, v případě pravidelného cvičení je pak možné počty opakování i navýšit.

Velmi důležité je ale také dbát na tempo cvičení, které by mělo být plynulé a na konci cvičení by se měla zvýšit i tepová frekvence.

Jak překonat lenost a začít cvičit?

Najít si pravidelně několikrát do týdne čas pro cvičení je často otázkou disciplíny. Ne každý má tak pevnou vůli, aby nepodlehl chvilkové lenosti a cvičení neodložil na jindy. Pokud se ale překonáte a půjdete cvičit, i když se vám nebude chtít, vaše tělo vás za to vždy odmění.

Chybí-li vám argument k překonání lenosti, pak existuje ještě jeden pádný důvod, proč jít cvičit – protože můžete. Ne každý má totiž to štěstí a může si dopřát pohyb s takovou lehkostí jako zdravý jedinec.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků