Hlavní obsah

Jógové protažení, které směřuje k uvolnění zad a kloubů

Kouzlo jógy spočívá nejen ve svalové harmonii, ale i v relaxaci těla a mysli. Velmi dobře nás tak pravidelné cvičení zbavuje stresu, podporuje imunitní systém a pomáhá s bolestmi zad a kloubů. Vždy je ale zapotřebí hledět na správné dýchání a vědomé provádění jednotlivých cviků.

Jógové protažení, které směřuje k uvolnění zad a kloubů

Protahující cviky, které uvolní a harmonizují tělo i mysl jsou velmi vhodné na závěr každého cvičení. Mají velmi příznivé a zklidňující účinky na páteř, kolenní a kyčelní klouby. Pozitivně působí i na žaludek a střeva, prohlubují dýchání a zlepšují koncentraci.

Ve videu jsme pro vás připravili cviky na protažení páteře a dolních končetin od cvičitelky jógy Michaely Svatošové z Cestoujogy.cz.

1. cvik: Pozdrav

2. cvik: Pozice srnky neboli Mrigásana

3. cvik: Relaxační poloha

Video vzniklo ve spolupráci s Českým svazem aerobiku a fitness www.fisaf.cz.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků