Hlavní obsah

Sex v reklamách už tolik neláká

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

STOCKHOLM

Překvapivý výsledek přinesla studie stockholmské vysoké obchodní školy. Sex, přinejmenším v reklamě, již vyšel z módy. Studie vychází z průzkumu, který byl proveden mezi sedmi stovkami mladých lidí ve věku od patnácti do osmnácti let.

Článek

O výsledku informoval list Aftonbladet bez konkrétních číselných údajů. Závěr však prý byl poměrně jednoznačný - ať už jde o nealkoholické nápoje nebo parfémy, reklamy s množstvím nahých nebo jen spoře oděných těl nezvyšují chuť nakupovat.

"Mysleli jsme si, že zejména mladí lidé by mohli sex například v reklamě na parfémy akceptovat. Ale skutečnost je úplně jiná," uvedla vedoucí projektu Caroline Bergstenová.

Vysvětlením by podle ní mohlo být, že zejména dívkám jako zákaznicím se nelíbí skutečnost, že jsou to právě ženy, které jsou často sexuálními objekty v reklamách.

Anketa

Vadí vám sex v reklamách?
Ano
23,1 %
Ne
76,9 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 23799 čtenářů.

Reklama

Související témata:

Související články

Reklama nabádala k orálnímu sexu

Reklamy na oblečení, které se objevily v autobusech ve městě New York, se nedopatřením staly pobídkou k nemravnostem. Část jejich doprovodného textu, kterou...

Britka nabízí svá ňadra jako reklamní plochu

Netradiční způsob výdělku si zvolila sedmadvacetiletá Angel Brammerová z Velké Británie. V internetové aukci na eBay prodává svá ňadra jako plochu k umístění...

Těhotná pronajala břicho k reklamě

Těhotná žena z Aucklandu prodala plochu na svém bříšku, které bude využito k reklamním účelům. List New Zealand Herald o tom informoval v úterý.

Výběr článků

Načítám