Luxusní značkové oblečení nemusí mít na první pohled s kvalitou vztahu nic moc společného. Podle posledního průzkumu, který zveřejnil server Women’s Health, je to ale trošku jinak.

Čím více prý ženy touží po šatech či kabelkách světových značek, o to méně jsou ve stávajícím vztahu spokojené a jisté samy sebou, tvrdí nejnovější studie provedená na univerzitě v Minnesotě.

Vědci k tomuto výsledku dospěli po vyhodnocení poměrně zajímavého testu. Ženám předložili popis specifického páru ve dvou provedeních. Obě provedení byla zcela shodná, až na jednu maličkost. V jednom byla žena z páru uvedena jako milovnice luxusnějšího oblečení, v druhém případě byla vyznavačkou „průměrného“ stylu (specifické výrobní značky nebyly uváděny).

I když šlo pouze o vyjádření názoru na daný popis, i v takovém případě dotazované ženy popisovaly milovnice „nevýrazného“ a obyčejného stylu jako mnohem spokojenější a jejich partnera jako více zamilovaného a oddaného.

Luxus místo lásky

Mnohé ženy (a nejen ony) tak nějak automaticky předpokládají, že jejich vrstevnice mají mnohé značkové oblečení jen díky tomu, že jim ho z velké části pořídil manžel či partner. A mnohdy také jako určitou kompenzaci za ne zcela dobře fungující vztah.

V návaznosti na to pak ze studie vyplynul i fakt, že většina dotazovaných žen uvedla, že by raději šly na rande s mužem, jehož partnerka nijak nevynikala značkovým oblečením, než s mužem, který by jim byl ochoten pořídit jakoukoli značkovou věc.