Během pětiměsíční soutěže mezi oběma pohlavími bylo položeno více než patnáct miliónů otázek v devíti jazycích. Rovnováha se neustále měnila. Ještě pár dní před ukončením soutěže vedli muži. Na konci ale zůstala převaha na straně žen. Správně totiž zodpověděly 4 088 139 otázek, které jim položili muži.

Ti byli téměř o jedenáct tisíc odpovědí horší: pravdu měli jen u 4 077 596 otázek, položených ženami. Rozdíl sice činil sotva čtvrt procenta, ale byl měřitelný. Ve hře Trivial Pursuit se otázky vybírají na základě hodu kostek.

Na internetu si mohl každý vybrat oblast otázek, která nejlépe odpovídala jeho založení. Lidé nejčastěji volili kategorii Zábava. Až po ní následovala Věda a příroda, Sport a oddech, Historie, Umění a literatura nebo Zeměpis. Úplně na chvostu zájmu skončila kategorie Lidé a místa.

Právě v kategorii Zábavy uspěly ženy nejvíce. Správně zodpověděly 56,8 % kladených otázek a hlavně v této kategorii zodpověděly dvakrát více otázek než muži. Muži podle očekávání získali body ve Sportu, kde správně zodpověděli dvakrát více kladených dotazů než ženy.

Soutěž Trivial Pursuit Battle of the Sexes organizovali vydavatelé stolní hry, firma Hasbro, pro kterou je to zajímavá reklama. Na webové stránce www.trivialpursuitexperiment. com nyní běží další podobná soutěž. Tentokrát se střetávají generace: lidé do třicítky měří své znalosti s lidmi od třicítky výše. „Mladí“ mají zatím náskok o pět tisíc otázek.