Hlavní obsah

Louis Vuitton je nejcennější světovou luxusní značkou

New York

Sedm roků po sobě se stal Louis Vuitton tou nejcennější značkou na celém světě. Svůj podíl má na tom i umělecký šéf - návrhář Mark Jacobs. Výrobky módního domu Louis Vuitton jsou tak nejen luxusním doplňkem, ale také velmi výhodnou investicí. Podle celosvětového výzkumu značek Millward Brown Optimor má Louis Vuitton hodnotu 25,9 miliardy dolarů, asi 526 miliard korun.

Foto: Profimedia.cz

Louis Vuitton léto 2012

Článek

Louis Vuitton už sedmý rok po sobě vyhrál v souboji s francouzskou luxusní značkou Hermes, která skončila opět druhá s hodnotou 19,1 miliardy dolarů – asi 388 miliard korun, třetí je švýcarský výrobce hodinek Rolex se 7,17 miliardami dolarů – asi 146 miliard korun.

Foto: Profimedia.cz

Louis Vuitton léto 2012

„Luxus je vnímán jako dobrá investice, lidé si stále častěji a víc kupují klasické věci než vysoce módní kousky. Ti, kdo si mohou dovolit za to utrácet, včetně mladých profesionálů, kteří si nejsou sice schopni kupovat domy, ale můžou utrácet za luxus pro střední třídy,“ komentoval výsledky Nick Cooper, ředitel Millward Brown Optimor.

Dalšími luxusními značkami světa jsou: Chanel - 6,68 miliardy dolarů (asi 136 miliard korun), Gucci - 6,42 miliardy dolarů (asi 130 miliard korun), Prada - 5,7 miliardy dolarů (asi 116 miliard korun).

Foto: Profimedia.cz

Louis Vuitton léto 2012

Foto: Profimedia.cz

Louis Vuitton léto 2012

Foto: Profimedia.cz

Louis Vuitton léto 2012

Foto: Profimedia.cz

Louis Vuitton léto 2012

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám