Hlavní obsah

V Británii zakázali reklamu na parfém sexualizující děti

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Londýn

Stále více módních značek využívá k propagaci svých výrobků velmi mladé modelky s dětskou vizáží. A tak není divu, že britské úřady zakázaly reklamu na nový parfém Marka Jacobse, jehož propaguje sedmnáctiletá modelka Dakota Fanningová. Je prý totiž příliš sexuální a spojuje děti s vyloženě erotickým kontextem.

Článek

Modelka na snímku sedí v růžových šatech, dívá se vyzývavě a přímo na genitáliích si drží obří flakon s parfémem Oh Lola! By Marc Jacobs.

„Upozornili jsme na to, že modelka drží vzpřímeně parfém, který spočívá v jejím klíně mezi nohama, a uvážili jsme, že taková pozice je sexuálně provokativní. Také jsme se dozvěděli, že modelce je sedmnáct let, ale vypadá jako by měla méně než šestnáct let.

Uvážili jsme, že délka šatů, její nohy a pozice parfému přitahují pozornost k její sexualitě. Kvůli tomu a kvůli její vizáži jsme uvážili, že tato reklama by mohla sexualizovat dítě. Proto jsme usoudili, že je tato reklama nezodpovědná a mohla by vést k porušení zákona,“ oznámil úřad v oficiálním prohlášení.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám