Hlavní obsah

Janet Jacksonová uvede na trh vlastní podprsenku

– LOS ANGELES

„Spodní prádlo je mou vášní,“ oznámila zpěvačka Janet Jacksonová, když představovala vlastní komerční značku dámského prádýlka. Popová hvězda navrhla podprsenky, kalhotky, tanga a další doplňky ve spolupráci s oděvním designérem Brunem Schiavim. A linie dostala jméno Pleasure Principle podle Janetina hitu z roku 1987.

Foto: Profimedia.cz

Janet Jacksonová

Článek

„Přišli za mnou lidé s různými nápady, ale spodní prádlo je mou vášní. Stejně jako hudba a herectví, nedokázala bych to dělat, kdybych do toho ze sebe nedala sto procent. Vždycky nesnáším, když je spodní prádlo nepohodlné,“ uvedla Jacksonová značku svého prádla.

„Přišli za mnou lidé s různými nápady, ale spodní prádlo je mou vášní. Stejně jako hudba a herectví, nedokázala bych to dělat, kdybych do toho ze sebe nedala sto procent. Vždycky nesnáším, když je spodní prádlo nepohodlné,“ uvedla Jacksonová značku svého prádla.

Do obchodů se podprsenky a kalhotky dostanou v listopadu letošního roku. V USA se budou prodávat v přepočtu za zhruba šest set korun.

Nový idiom „wardrobe malfunction“ neboli selhání šatníku

Zpěvačka se však v souvislosti se spodním prádlem proslavila především skandálem z roku 2004. Když o přestávce zápasu Super Bowl zpívala s Justinem Timberlakem, selhal jí kostým a Justin jí strhl kus oděvu na hrudníku a odhalil prso.

Incident dal vzniknout novému idiomu „wardrobe malfunction“ neboli selhání šatníku, který se letos stal oficiální součástí anglického slovníku.

Reklama

Související témata:

Související články

Podprsenka slaví sté narozeniny

Před sto lety se daly korsety na ústup. V roce 1907 poprvé psal magazín Vogue o novém doplňku dámského šatníku se spodním prádlem. Podprsenka od té doby během...

Jak je důležité nosit správnou podprsenku

Lékaři mají za to, že kdyby nemocnice nabízely ženám poradenskou službu při volbě správné podprsenky, tisíce žen ročně by se mohly vyhnout zbytečným...

Výběr článků

Načítám