Hlavní obsah

Podprsenka slaví sté narozeniny

Novinky, Famous
LONDÝN

Před sto lety se daly korsety na ústup. V roce 1907 poprvé psal magazín Vogue o novém doplňku dámského šatníku se spodním prádlem. Podprsenka od té doby během minulého století prodělala řadu revolučních změn, od plochých kusů látky z dvacátých let až po špičaté z padesátých či kuželovité z osmdesátých, jaké proslavila Madonna.

Článek

"Podprsenka je dnes základní částí šatníku každé ženy. Bez ní bychom byly ztraceny. Myslím tím, sto let dělají naše prsa většími či menšími, více sexy či sportovnějšími," tvrdí stylistka Lisa Cimminová.

Podprsenky jsou dnes velkým byznysem. Mezi nejslavnější značky patří Wonderbra či Victoria´s Secret. Svoje značky mají i některé celebrity, mezi nimi např. Kylie Minogueová, Victoria Beckhamová či Jennifer Lopezová.

A co doporučuje odbornice Cimminová? "Aby vám podprsenka seděla každý den v roce, potřebujete nejméně tři různé typy pro různé příležitosti."

Podprsenkou se proslavila také česká topmodelka Eva Herzigová, když se na počátku devadesátých let objevila v reklamě na Wonderbra.

Reklama

Související témata:

Související články

Kvalitní podprsenka dokáže zázraky

Výrobci dobrých podprsenek patrně nikdy nepřijdou o svůj kšeft, protože nemálo právě na nich záleží, jak ženy vypadají nejen svlečené, ale hlavně oblečené....

Výběr článků

Načítám