Hlavní obsah
Pokud si dopřejete během Vánoc dostatek pohybu, pak se v mlsání příliš omezovat nemusíte. Foto: Profimedia.cz

Poradíme vám, jak mlsat o Vánocích a přitom nepřibrat

Vánoce bez cukroví a celé řady dalších dobrůtek si dnes již nikdo neumí představit. Přestože mnozí výživoví poradci lidi varují před přejídáním, jen málokdo dokáže tomuto pokušení odolat. Pokud ale mlsání člověk zkombinuje s dostatečnou fyzickou zátěží, pak žádná větší rizika pro lidský organismus nehrozí.

Pokud si dopřejete během Vánoc dostatek pohybu, pak se v mlsání příliš omezovat nemusíte. Foto: Profimedia.cz
Poradíme vám, jak mlsat o Vánocích a přitom nepřibrat

Pravdou je, že cukry, stejně jako tuky, jsou velmi častým terčem nadváhy, diabetu a dalších civilizačních onemocnění. Situace není ovšem tak černobílá, jak by se na první pohled mohlo zdát. Cukry jsou kromě jiného rychlými zdroji energie pro organismus.

A pokud člověk vykonává nadměrnou fyzickou námahu, pak se bez cukrů jeho jídelníček jednoduše neobejde.

Proto jsme pro vás připravili sérii cviků, které můžete cvičit v klidu domova při sledování vánočního programu v televizi a přitom se neošizovat o všechny ty vánoční dobrůtky, bez kterých se tradiční vánoční stůl neobejde.

Jednoduché domácí cviky na břišní svaly

Video: Novinky

Jednoduché domácí cviky na ruce, stehna, zadeček a záda

Video: Novinky

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků