Už nemusíte slavným ženám závidět krásný zadeček, nyní ho můžete mít také, a to jen díky tomu, že se mu budete věnovat pár minut denně.

Dejte svým hýžďovým svalům skvělý tvar pomocí několika účinných cviků. Těmito cviky je můžete procvičit ze všech úhlů tak, aby váš zadeček byl zcela bezchybný.

1. Výpad vzad křížem

Cvik je zaměřen především na hýždě a vnější část stehen. Z rovného postoje udělejte s nádechem jednou nohou krok šikmo dozadu tak, až se dostanete co nejdál křížem za stojnou nohu. Jděte zároveň co nejvíce dolů a tlačte zadek dozadu, až se koleno téměř dotkne země a došlápnete na špičku.

S výdechem se vraťte zpět do základní pozice a nohy vystřídejte. Snažte se držet rovná záda a zpevněné koleno. Proveďte na každou stranu 10 těchto výpadů.

2. Unožování s gumou vestoje

Tímto cvikem zapojíte především vnější část hýždí. Stůjte rovně s gumou navlečenou okolo kotníků. Guma už by měla být mírně napnutá. S výdechem proveďte unožení do strany, kdy noha provádějící pohyb je narovnaná a špička přitažená k holeni.

S nádechem se vracejte zpět a přitom brzděte pohyb. Udělejte na každou nohu 15 opakování.

3. Zdvihy nohy v podporu

Při tomto cviku skvěle posílíte celé hýždě i zadní část stehen. Začněte z pozice v podporu na předloktí, kdy kolena budou opřená o zem. S výdechem zdvihněte jednu nohu, propněte ji a silou zvedejte ještě více nahoru. Špička by měla být přitažená k holeni a noha propnutá.

S nádechem se vraťte zpět dolů, avšak nepovolujte zcela napětí v noze. Důležité je neprohýbat se v bedrech a nezapojovat vzpřimovače páteře, nýbrž co nejvíce zapojit hýžďový sval. Proveďte 20 opakování na každou nohu.

Uvedený trénink odcvičte kruhově, aby se vám zvýšila tepová frekvence, a zároveň se zpevňováním svalů jste také spalovaly tuk. Cvičte tedy jeden cvik za druhým a teprve po odcvičení všech tří si dejte pauzu v trvání 60 vteřin. Toto celé zopakujte dohromady čtyřikrát.

Nejzdravější a nejchutnější snídaně? Odpověď najdete na webu Supertělo.cz.