Probíráte se sbírkou svých plesových šatů, ale nenašla jste jediné, které by dokázaly zakrýt vaše povislé paže. Jedny jsou s ramínky, druhé dokonce bez ramínek, jak tento problém vyřešit? Lepší než proběhnout všemi butiky a hledat šaty s dlouhými rukávy je paže posílit cvičením.

Stačí pár jednoduchých cviků a vaše paže mohou opět vypadat krásně a pevně jako dříve. Co myslíte, není lepší udělat něco pro své zdraví než vybrakovat peněženku nákupem nových šatů?

1. Tricepsové přítahy s gumou

Stoupněte si do vzpřímeného postoje tak, abyste jeden konec cvičicí gumy dostatečně ukotvily pod chodidlem, a druhý konec jste svíraly v pažích za hlavou stejně jako na obrázku.

Pomocí tricepsových svalů tahejte gumu vzhůru až do bodu, dokud paže nepropnete. Následně se vraťte do výchozí pozice. Během provádění pohybu si hlídejte, aby vaše lokty zůstávaly ve stejné pozici. Proveďte 20 opakování.

2. Bicepsové přítahy s gumou

Chytněte cvičicí gumu do dlaní a v jejím středu ji sešlápněte. Postavte se vzpřímeně s nohama u sebe. Nyní jste ve výchozí pozici. Následně tahejte gumu oběma pažemi vzhůru směrem k hrudníku. V horní pozici svaly zatněte, následně se pomalu vraťte do výchozí pozice. Lokty zůstávají po celou dobu provádění pohybu na stejném místě. Proveďte 20 opakování.

3. Kliky ve stoje s gumou

Postavte se do vzpřímeného postoje s nohama na šířku ramen. Obtočte cvičicí gumu okolo trupu tak, aby oba konce procházely pod podpažím vpřed. Nyní pomalu začněte gumu natahovat a tlačit pažemi před sebe, dokud je nepropnete. Poté se opět vraťte zpět do výchozí pozice. Proveďte 20 opakování.

Mezi jednotlivými cviky se snažte volit co nejkratší odpočinkové pauzy. Po dokončení celého okruhu, tedy všech tří cviků, zařaďte minutovou pauzu a následně odcvičte další okruh. Čím více samotných okruhů jste schopna odcvičit, tím lépe.

Jak vypadá nejzdravější snídaně? Odpověď najdete na webu Supertělo.cz.

Může se vám hodit na službě Zboží.cz: