Ani vysoké podpatky nepomohly a nohy vypadají stále jako dráty do betonu. Ale co teď s tím?

Ještě máte šanci to změnit a vzhled svých lýtek vylepšit. Stačí začít dělat několik posilovacích cviků, které vám lýtkové svaly krásně vytvarují.

1. Dřep s výskokem

Dřep je nejen nejlepším cvikem na svalstvo přední a zadní strany stehen, ale když k němu přidáte i výskok, posílíte zároveň i skvělým způsobem lýtkové svaly.

Stoupněte  si s nohama na šířku boků a poté s nádechem jděte dolů do dřepu. S výdechem proveďte ze dřepu dynamický výskok s odrazem ze špiček, ze kterého se pak hned vraťte do dřepu. Cvik opakujte 15x.

2. Výpony na schodech

Díky výponům budete cítit lýtka ještě 3 dny poté. Postavte se na schod nebo nějaké vyvýšené místo tak, abyste na něm stály pouze na polovině chodidel – tedy na špičkách.

S nádechem protáhněte lýtka tak, aby pata šla co nejvíce dolů pod úroveň schodu. Poté s výdechem proveďte výpon na špičky, chvíli zastavte a pak se vraťte zpět dolů. Provádějte 20x.

3. Posilování lýtek s gumou

K provedení tohoto cviku použijte posilovací gumu, kterou chytněte do rukou za její konce. Stůjte rovně na jedné noze a druhou nohu si dejte do vzniklého oka v posilovací gumě. Guma bude zachycena za špičku.

Poté s výdechem protahujte nohu do špičky, tím se guma natáhne a vytvoří odpor. S nádechem vraťte chodidlo zpět do rovné pozice. Udělejte 15 opakování na každou nohu.

Abyste vaše lýtka procvičily pořádně, dělejte cviky ihned za sebou jeden po druhém. Teprve potom si udělejte odpočinkovou pauzu v délce 1 minuty. Poté celé kolo zopakujte stejným způsobem ještě 2x.

Hledáte další tipy, jak zlepšit vzhled nejen lýtek, ale i celých nohou? Vše najdete na webu Supertělo.cz.