Levijev, který je zakladatelem investigativní skupiny WarInUkraine, podpořil své tvrzení podrobným rozborem, kdy mj. uvádí korespondenci se serverem, dokládá jeho ryze komerční účely a přichází se zjištěním, že osoba, která měla psát sdělení za tento server, využila jméno člověka známého v internetové komunitě. Ten však podle svých slov s věcí nemá nic společného (http://ruslanleviev.livejournal.com/37565.html).

Informace o údajných ztrátách ruské armády na Ukrajině zveřejnila na internetu se podávala jako nedopatření serveru bs-life.ru. Odstavec s počty obětí totiž byly záhy odstraněné. Než se tak stalo, informaci stačila převzít mnohá světobvá média, mezi nimi i americký Forbes. [celá zpráva]