Podle představitele námořního úřadu nehrozí potopení, i když 86 metrů dlouhá loď Kayan 1 plující pod vlajkou Sierra Leone nabrala vodu. Plavidlo převáželo prázdné kontejnery.

Důvodem srážky s dvěma kotvícími loděmi byl prudký vítr, který také ztěžuje záchranné práce. Na lodi zůstává kapitán s dvěma pobočníky, zatímco je z plavidla pumpována voda.

Úřady v bosporské úžině a ústí do Marmarského moře kvůli špatnému počasí zrušily několik trajektových spojení.

Lodní nehoda u Istanbulu se stala v týž den, kdy u pobřeží Nizozemska uvízla filipínská loď. [celá zpráva]

U pobřeží Toskánska týden po havárii výletní lodi Costa Concordia zase v pátek museli znovu pozastavit záchranné práce, protože se loď znovu sunula po útesu do větší hloubky. [celá zpráva]