O obnovení pátrání informoval v pátek francouzský úřad pro leteckou bezpečnost BEA.

Důvodem je snaha zjistit příčinu tajemné nehody v bouřlivém počasí.

Loni BEA uvedla, že stroje narazil na hladinu spodní částí trupu . Kyslíkové masky nebyly uvolněny, což znamená, že před dopadem nedošlo k dekompresi. Automatická hlášení ze stroje těsně před pádem informovala o problémech s pitot-statickou trubicí, která má za úkol měřit rychlost. I když by však poskytovala mylné údaje, nemělo by to vést k nehodě. Proto se bude pátrat dál.

Zatím však pátrání nebylo úspěšné, přestože byla nasazena ponorka francouzského námořnictva.

Pátrání komplikuje rozeklaný podmořský terén plný propadlin a podmořských hřbetů.

Kvůli nehodě byly u většiny strojů řady 330 a 340 vyměněny pitot-statické trubice.