První případ je z března 1997 a muž modrý trojúhelník spatřil ve čtyři ráno, když šel do práce. Po třech minutách se trojúhelník ztratil. Na místě zůstal hedvábně bílý prášek.

Druhý případ je z ledna téhož roku. Muž vystoupil z auta a podařilo se mu válcem světla projít, když si však sedl do auta, udělalo se mu zle a měl problémy s kůží, kvůli kterým navštívil lékaře. Auto bylo pokryté prachem.

V záznamech je i výpověď pěti rybářů z lodi, kteří nad Severním mořem viděli kulatý plochý a zářící objekt posouvající se po obloze. Tito lidé přitom byli velmi skeptičtí k existenci UFO.

Zaznamenaná je i výpověď policistů, kteří údajné UFO natočili v říjnu 1996 na východním pobřeží Anglie na videokameru. Objekt zachytilo i britské královské letectvo, které jej označilo za neidentifikovatelný záblesk na radaru. Policisté objekt popsali jako „podivný, rotující s blikajícími červenými, modrými, zelenými a bílými světly. Světla zaznamenala i loď u Bostonu.

Mezi záznamy jsou také výpovědi pilotů. Blízké setkání popsal pilot, který v roce 1995 přistával na letišti v Manchesteru. Objekt se nepodařilo identifikovat.

Talíře vystřídaly létající trojúhelníky

Po zveřejnění zprávy se také ukázalo, jak se v průběhu padesáti let změnil tvar UFO. Poslední záznamy je popisují jako velké, černé a trojúhelníkovité, zatímco ve 40. a 50. letech se mluvilo o talířích a diskovitých objektech, které startovaly svisle.

Autor knihy Akta UFO David Clark upozornil, že ve sledovaném období se objevovalo hodně zpráv o neviditelných bombardérech kategorie stealth, jako byl F-117, které mají trojúhelníkovitý tvar, a v pořadech, jako byla Akta X, se objevovaly i zmínky o podobně tvarovaných špionážních letadlech Aurora.