"Londýnský list The Times si také všímá Borise Berezovského. Na jedné ze stran zaujal dominantní titulek ,Berezovskij si s námi pohrává, a to je ostuda´. V článku jej pak autorka označuje za nového největšího přítele Británie," komentoval v TV obrázek pozměněného titulu moderátor Michail Antonov.

Zmíněný článek deník ve skutečnosti otiskl na šesté straně přílohy, která nesla hlavičku Názory, komentáře. Při výrobě koláže opatřené i fotografií v Rusku stíhaného oligarchy byla použita hlavička listu, kterou dnes The Times již nepoužívají.

Titulní strana britského listu vypadala ve skutečnosti zcela jinak. Foto: PRÁVO