Loď sloužící jako základna revizních potápěčů se dostala v noci do problémů v Severním moři, východně od Skotska. Plavidlu Orelia dlouhému 119 metrů se v bouři porouchaly oba hlavní motory a byla smýkána větrem a proudy. To je zvlášť nebezpečné, protože v této oblasti je řada vrtných plošin pro těžbu ropy a plynu. Právě jejich stav měli potápěči ověřovat. Poškozená loď byla odvlečena záchranářskými loďmi do přístavu Aberdeen.

Pět rybářů, kteří jsou od čtvrtka pohřešováni před pobřežím Irska, považují orgány této země za zřejmě zahynulé. Jejich loď se v bouři zcela ztratila. Po dalších dvou Irech z jiné potopené lodi se dosud pátrá.

Ve Velké Británii zahynul řidič, na jehož auto spadl strom. V severní Francii se několik tisíc domácností ocitlo bez proudu poté, co vichřice zpřetrhala vedení. Škola v Boulogne-sur-Mer musela být evakuována poté, co vichřice odnesla značnou část střechy. Rovněž v Belgii zahynul při dopravní nehodě na dálnici z Bruselu do Lutychu řidič při nehodě způsobené bouří. V Rakousku musela být uzavřena dálnice A1, mnoho domácností se ocitlo bez proudu, několik domů přišlo o střechy.

V Německu dosahovala vichřice místy až 130 kilometrů za hodinu, zejména na severu a ve středoněmeckých pohořích. Lodní provoz na Severním a Baltském moři musel být omezen, některé trajekty nefungovaly.

Na dálnici A1 mezi Hamburkem a Lübeckem vichřice převrátila kamion, totéž se stalo na mostě vedoucím na ostrov Fehmarn. V Hamburku voda stoupla o 2,7 metru nad normál a zalila některé části přístavu. V saském Crottendorfu smýkl nápor větru s autem řízeným jednou ženou o strom, řidička utrpěla těžká zranění. V Sasku -Anhaltsku zase unikli dva policisté smrti: na poslední chvíli vyskočili z hlídkového vozu, na který se kácel návěs jednoho kamionu a vzápětí auto rozdrtil.